Ik was eigenlijk op zoek naar een Mooi Microatx
Socket A bord met ondersteuning voor een AMD XP cpu..
Suggesties iemand?
Socket A bord met ondersteuning voor een AMD XP cpu..
Suggesties iemand?

Pak dan de ECS K7SEM/PC-Chips M810LMR - microATX, SoA, XP ondersteuning, onboard alles (VGA, snd, LAN)- AMR modem er gratis bij (nuttigOp maandag 07 januari 2002 00:07 schreef IvoB het volgende:
neem gewoon die ECS K7s5a, niet micro, onboard sound en LAN, kost maar 81 euro!
Oslik blyat! Oslik!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Verwijderd
Als je ook nog onboard video wilt is PCCHIPS 810LMR hét mobo wat jij wilt. Ik heb 'm zelf ook, 3 om precies te zijn.Op maandag 07 januari 2002 02:23 schreef kRiTz_C het volgende:
Das al wat beter, alleen ik zou er graag
onboard video en 3comlan bij op willen
Verwijderd
Yep, alleen raad ik je wel aan zo snel mogelijk het BIOS te updaten.Op maandag 07 januari 2002 02:34 schreef kRiTz_C het volgende:
en je kunt er ook xp cpu's op plaatsen?
Verwijderd
Nu FreeBSD 4.4-STABLE. In het begin Windows 98SE en Windows XP 2600 Professional om te benchen. Onder win32 moet je je shared video memory wel op 32MB zetten, anders rendert 'ie windows erg traag. Op 32MB werkt het heerlijk. Spellen heb ik niet geprobeerd, maar dat was ook niet relevant voor mij.Op maandag 07 januari 2002 03:08 schreef kRiTz_C het volgende:
Hmmz moet ik daar maar eens achteraan gaan.
Welke os'en draai je op jouw bakkies met dit mobo?
Verwijderd
Bij ECS had ik overigens hetzelfde probleem, maar daar zat een briefje bij waarin vriendelijk werd gevraagd dit te controleren. Misschien PCCHIPS nu ook wel.Op maandag 07 januari 2002 03:29 schreef kRiTz_C het volgende:
nee klopt dat ken ik wel van pcchipsaltijd in de "normal" mode.
Hmmz klinkt erg goed dit..
wordt waarschijnlijk een slack8 of bsd bak (hij is ook niet voor mij).
Verwijderd
Dan heb je je ideale mobo gevonden.Op maandag 07 januari 2002 04:14 schreef kRiTz_C het volgende:
Overclocken is niet aan de orde voor mij bij dit bord.