server in kastje

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heej!
Ik heb nu een p75 als server, maar kan die in een klein kastje? (60X60X60) ?? Word ie dan niet TE heet? of moet ik er gewoon een bierviltje tussen plakken dat ie nog net wat frisse lucht heeft?

Verwijderd

Bierviltje? Waar tussen? :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach, als je zorgt dat je een beetje luchtcirculatie rond de kast houd moet het kunnen denk ik hoor.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb er vanmiddag een gemaakt voor met celeron 433 server. Hij si 17cm hoog, en 40 bij 40 cm.
Gat achterin voor de voeding en stroom en kabels... En noppenschuim. MDF is 2.2 cm btw... Is lekker stil *D
CPU en PSU fan op 7 volt, celly down geclocked en heb helemaal GEEN last van hitte... Zon P75 kun je nog wel passief koelen zelfs...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Stamp er een flinke partij 80mm casefans in, dan moet het wel goedkomen denk ik :D

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op maandag 07 januari 2002 09:30 schreef CyberTijn_ het volgende:
Stamp er een flinke partij 80mm casefans in, dan moet het wel goedkomen denk ik :D
Om een P75 te koelen :?

:D LOL :D

Nee joh, gewoon een beetje vette CPU cooler is al meer dan genoeg!

• Y0ur1
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 10:51 schreef BalusC het volgende:

[..]

Om een P75 te koelen :?

:D LOL :D

Nee joh, gewoon een beetje vette CPU cooler is al meer dan genoeg!
PAssief lukt ook makkelijk

Verwijderd

ik koel een p3 450 @ 300 ook nog passief, met gewoon het standaard intel blokje. Ik heb trouwens wel het voltage flink omlaag gedaan.

Is nu al 2 weken aan 1 stuk aan het draaien met constant 30 40% processor belasting. Zelfs een koe voor een uurtje bleef draaien, maar nadat ik mn vinger verbrand heb aan het koelblokje is die maar uit gegaan :P

Voor de rest voeding fan op 7 volt en je hoort helemaal niets meer van dat ding, behalve als de HD schrijft. Zit trouwens in een mdf kist.
Pagina: 1