Finlux, Cyberhome of Vestel ?

Pagina: 1
Acties:

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Ik wil binnenkort een DVD/MP3-speler aanschaffen. Kan iemand wat meer vertellen over de ervaringen van m.n. de Finlux DVD510 en de Vestel 2215S/2216S ?
Ze zijn alledrie rond de 180 (althans hier in Apeldoorn). Van de Cyberhome weet ik van hele enthousiaste reacties tot aan negatieve opmerkingen over het MP3-geluid.
Graag hoor ik meer meningen :P

Verwijderd

Finlux,
Ken ik alleen van mij TV en ben ik heel tevreden over.

Cyberhome,
Was de DVD speler van een collega eni binnen 2 weken de pijp uit

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vestel 2215 kun je van je lijstje schrappen, die speelt geen MP3 en gekopieerde cds.

Verwijderd

ik ben zelf erg tevreden over de cyberhome, maar ik heb dan ook geen last van alle kinderziektes waar andere mensen over praten. Mp3 doet het goed en (x)vcd/svcd doet het goed. Dus ik vind het een aanrader.

Verwijderd

ik heb hier een cyberhome adl 1528 prima ding vreet alles
tot compleet gevulde 80 min cd vol met mp3 ! Ook vcd en Svcd met variable bitrate werkt als een beer aleen de remote valt me tegen (knoppen op de verkeerde plek)
gr
jakob (8>

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft niemand enig ervaring met de Finlux, ik was namelijk van plan om dat ding te kopen :)

• taxman
Ik heb hem inmiddels gekocht, mooie deal kunnen maken met tv erbij :7 maar wegens griep nog niet uitgebreid getest :(
Wel zeer eenvoudig regiovrij en macrovisionvrij te maken. Zie daarvoor www.kieskeurig.nl en dan bij Finlux de gebruikerservaringen. Als ik mp3z wil spelen dan moet ik naar de directory gaan, ik heb nog niet kunnen vinden dat hij meerdere directory's afspeelt, maar ik moet er dus nog meer tijd in steken.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 15:50 schreef Taxman het volgende:
Ik heb hem inmiddels gekocht, mooie deal kunnen maken met tv erbij :7 maar wegens griep nog niet uitgebreid getest :(
Wel zeer eenvoudig regiovrij en macrovisionvrij te maken. Zie daarvoor www.kieskeurig.nl en dan bij Finlux de gebruikerservaringen. Als ik mp3z wil spelen dan moet ik naar de directory gaan, ik heb nog niet kunnen vinden dat hij meerdere directory's afspeelt, maar ik moet er dus nog meer tijd in steken.
Hoe is de beeld/geluids kwaliteit bij dvd films??

• taxman
Nog niet getest door de griep :'(
Ik wil nog een concert DVD kopen, maar dat zal op zijn vroegst dit weekend zijn. En ik heb al 2 DVD films, maar die zijn uitgeleend :+
Iemand anders misschien al ervaringen?

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik heb een vestel 2216 gekocht op oudjaarsdag, speelt alles perfekt
mijn regio 1 dvd van the matrix werkt perfekt er op
ook gebrande vcds doen het perfekt en svcds
tevens gebrande mp3 cds
kortom top apparaat

Jsunnyreports