Toon posts:

Alles al geprobeerd...

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb een asus v3400 TNT met tv uitgang, perfecte s-vhs kabel, maar wat ik ook probeer het beeld op de tv wordt niet beter dan dat je nog net de desktop herkent...allerlei asus drivers al geprobeerd. Is de kaart stuk of heeft iemand nog een ander idee??
thx

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Hoe slecht is het precies? Zijn de letters van bijvoorbeeld my computer nog wel te lezen op 640x480? Het beeld van een tv is zoiezo niet zo denderend vergeleken met een monitor, en zo'n tv-out shit maakt het er niet beter op. Misschien hoort het dus wel zo.

Jag

Verwijderd

Ik heb ook zo'n asus en als je de tv-out gebruikt om bijvoorbeeld foto's of en film te bekijken dan is het prima maar om op je tv te computeren is het niet geschikt maar daar is het ook niet voor bedoeld.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel voora divX filmpjes afsspelen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif maar het lijkt nog het meest op de gecodeerde versie van canal +. En nee ook de letters op de desktop zijn niet te lezen...het dwarrelt wat heen en weer...

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
tja heb dat ook eens geprobeerd op mijn v3800, spelletjes spelen gaat nog wel redelijk, maar filmpjes of dvd full screen werkt niet...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Het 'probleem' is: TV heeft een resolutie van 768x576 50 Hz in PAL. Het dichtst daarbij zit onze PC-resolutie van 800x600. Als je dit naar TV stuurd, zou je prima resultaat moeten hebben, ongeveer vergelijkbaar met VHS.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Maar zo te horen is het resultaat niet prima. Dus het lijkt mij het beste dat Robbop een exacte beschrijving geeft van wat ie heeft, en hoe ie het aangesloten heeft en ook welke drivers/OS enz.

Jag

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 11:30

MethinX

't is wat!

heb je ook een andere kabel geprobeert?

lycoz

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Verwijderd

kijk hier eens, misschien behaal je beter resultaat met TV Tool
Pagina: 1