Als iemand die ik ken een cd wil branden met de hp-software van de brander. Dan krijgt hij de melding dat de cd rom geen dae heeft.
Kan dit aan de software liggen.
kan, maar das niet waarschijnlijk. welke software en welke brander?Op zondag 06 januari 2002 22:07 schreef marcell het volgende:
Als iemand die ik ken een cd wil branden met de hp-software van de brander. Dan krijgt hij de melding dat de cd rom geen dae heeft.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik vermoed het wel dat dit een software/driver probleem is want alle huidige cd-romspelers hebben toch DAEOp zondag 06 januari 2002 22:07 schreef marcell het volgende:
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
3 ?Op zondag 06 januari 2002 22:12 schreef marcell het volgende:
Het is een Creative cd-rom(niet al te oud) en een HP brander. Types weet ik zo niet. Software is easy cd-creator3
Verwijderd
Bladiebla!
Lijkt me sterk, zelfs mijn inmiddels een jaar of 5 oude 12 speed cd rom ondersteunt het (snelheid 4 x ofzo). Ik zou het gewoon proberen met een dae proggie. Verander de instellingen als het niet werkt, er zit er vast wel een tussen waarbij het wel kan.Op zaterdag 25 mei 2002 12:57 schreef TuLPMaN het volgende:
Hoe kom je erachter of je CD-ROM DAE ondersteunt of niet? Ik heb een (best wel oude) A-Open 24x en deze schijnt geen DAE te hebben.
Bladiebla!
Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden