Op zoek naar nieuwe kast, aanraders?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk een nieuwe (full-)tower maar ik weet nog niet welke.

Misschien kan iemand een kastje(s) aanraden voor mijn systeem. Zal wel een fulltower worden maar er moet wel plek zijn voor 3 HD's, en dan dus niet 3 op elkaar gestapeld als een hamburger maar wel een beetje ruimte ertussen. k heb ook wel minstens 3 5"25 bays nodig. k heb nu een HQ-08 maar die ben ik een beetje beu :)

Gewoon ATX bord (A7M266), paar standaard plekkies voor case-fans is wel prettig denk ik, k heb nog een 12cm Delta en 8cm Sunon liggen, die wil ik nog wel gebruiken.

t moet ook wel een beetje leuk ogen, k heb niet veel zin om uitgebreid te gaan modden meteen. standaard al zwarte kleur lijkt me wel leuk.

Ik had een kast gezien waar je ook fans tussen de schijf en de voorkant kan plaatsen maar ik weet niet welke kast dat is.

Alle tips zijn welkom :)

bvd

Verwijderd

Chieftec Dragon series!

Ze zien er zeer gelikt uit.
Ze zijn van binnen goed afgewerkt.
Ze hebben ruim voldoende plaats voor case fans.
Sommige modellen hebben een deurtje voor de CD-roms, dit is vooral handig als je een zwart model neemt.

Heb zelf de Chieftec Dragon series DX-01BD en ik zou niet meer anders willen!

edit:
Ik moet beter lezen! 120mm fans gaan er dus niet in :(
In de full towers, of wel entry level server case, zitten 4 plaatsen voor 80mm fans.
In deze kast kun je idd fans tussen de voorkant en je schijven plaatsen, dit is een erg goed punt van deze kasten.

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
Chieftec Server Tower

www.tweakshop.nl

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
yep gewoon ee chieftec dragon serie :) ziet er echt mooi uit!! wil ik namelijk ook hebben

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

FK-320black, computerland

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
heb hiero ok de dragon
in het zwart
lekkere kast en lekker uim en zeer netjes afgewerkt

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

chieftec, heb ik alleen maar goede ervaringen mee

HTPC user

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 21:09
Addtronics/Supermicro maakt ook leuk spul. Stijl is wat minder gedurft dan Chieftec, maar ik vind ze persoonlijk wel mooi..

• ManiacScum
  • Laatst online: 26-06 09:00
Op zondag 06 januari 2002 22:07 schreef GTTC het volgende:
Chieftec Server Tower

www.tweakshop.nl
Zit erbij deze kast voeding standaard?
En wat kost dit nu totaal!

(Kan niet echt wijs worden van de site)

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

voeding is nie standaard, bij mij in iedergeval nie. toren met voeding (enermax365ax whisper) en 4 variabele fans was +/- 650 gulden

ps bij tweakshop gekocht, was na een dag in rotterdam (lekker snel)

HTPC user

• ManiacScum
  • Laatst online: 26-06 09:00
Op zondag 06 januari 2002 22:20 schreef bassie666 het volgende:
voeding is nie standaard, bij mij in iedergeval nie. toren met voeding (enermax365ax whisper) en 4 variabele fans was +/- 650 gulden
Jammer dan, maar dan valt deze kist voor mij af!
Veel succes met het maken van de juiste keus!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zondag 06 januari 2002 22:11 schreef gjrebels het volgende:
FK-320black, computerland
http://www.fongkai.com/chassis/fk320/Fk-320.htm

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Op zondag 06 januari 2002 22:20 schreef bassie666 het volgende:

ps bij tweakshop gekocht, was na een dag in rotterdam (lekker snel)
zo duur?

jezus heb er voor de mijne 250 mark + voeding
alleen de koelers er niet bij

http://www.overclockingcard.de

Verwijderd

Elke Lian-Li >:)

Hoewel ik die Target Alu case ook wel kewl vin

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
link? van die target

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

die enermax is ook 350 gulden nie te vergeten

HTPC user

Verwijderd

Als je geen zwarte neemt(heb ik wel gedaan), kies je de blauwe met PSU:
Miditower Chieftec DX-01BL-D, 340W.
127 €

Bigtower Chieftec DA-01BL-D 340W.
148 €

:)

Edit 350Watt Enermax EG365P-VE is 65€, of EG365AX_VE-G aPFC 84€,
Zalmann 300W ST300BLP 92€

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58

• Zamorano
  • Niet online
Hey ja die Chieftec's zien er vet uit, en prijs valt nog wel mee eigenlijk.
ff bekijken allemaal wat ze bij tweakshop hebben.

thnx guys.

Wat voor voeding zit er in standaard (als ie er in zit)?

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 22:47 schreef bassie666 het volgende:
die enermax is ook 350 gulden nie te vergeten
Misschien als je geluk hebt is hij bij MEMO nog in de aanbieding voor 250 gulden. Ik heb hem vorig jaar :P 20 december gekocht daar met voeding etc. Bevalt me prima veel ruimte voor coolers.

Verwijderd

300Watt van Chieftec, ff de deur opengemaakt:
HPC-340-201

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

op dit moment zegt iedereen dat je een chieftec dragonseries MOET hebben , het liefst een alienware mod. Maar het ligt er gewoon aan hoeveel hdd's je erin wilt , of je wilt overclocken , of je 6 flikkers erin wilt etc. Als je dit allemaal niet wilt , waarom een kast van 450+ piek kopen als je dan voor 200 piek ook klaar bent. Ikzelf raad je wel een 300 watt voeding aan (die er meestal standaard in zit) voor Amd mobo's en proc. Maar Voor intel kun je ook beter een 300 w. voeding nemen. Dan heb je meestal zekerheid. Wil je echter extreem gaan overclocken met voltage etc. dan zou ik toch echt een 340 watt voeding nemen. Het is maar net wat je zelf wilt.......

Raku

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

350Watt Enermax EG365P-VE is 65€, of EG365AX_VE-G aPFC 84€,
Zalmann 300W ST300BLP 92€
[/quote]

waar hebbie die prijzen vandaan???

bij tweakshop Enermax EG365 AX-VE FCA, 350 Watt PSU =====fl 325,00 / Euro 147,48

HTPC user

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb wel interesse voor die HQ-08 van je, me icq: 52815482 of mailen (staat in me profiel)

Verwijderd

ik lever graag kritiek maar met mijn kast zie sig kan ik maar 1 krities punt vinden hij is niet zo mooi
maar wat er niet is kan gemaakt worden

Verwijderd

elke lian-li
maar zeker die pc75
zit standaard een raampje in :P
nouja raampje zeg maar raam 8-)

Verwijderd

o ja en je 12 cm en 8 cm fan kan gewoon geplaatst worden + nog 6 van 8 cm en 1 van 9 cm

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 23:26 schreef Metonic het volgende:
op dit moment zegt iedereen dat je een chieftec dragonseries MOET hebben , het liefst een alienware mod. Maar het ligt er gewoon aan hoeveel hdd's je erin wilt , of je wilt overclocken , of je 6 flikkers erin wilt etc. Als je dit allemaal niet wilt , waarom een kast van 450+ piek kopen als je dan voor 200 piek ook klaar bent. Ikzelf raad je wel een 300 watt voeding aan (die er meestal standaard in zit) voor Amd mobo's en proc. Maar Voor intel kun je ook beter een 300 w. voeding nemen. Dan heb je meestal zekerheid. Wil je echter extreem gaan overclocken met voltage etc. dan zou ik toch echt een 340 watt voeding nemen. Het is maar net wat je zelf wilt.......
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Het ligt er helemaal aan wat je wilt gaan doen met je pc. Als je hem gewoon als std tiepdoos gaat gebruiken, is het niet echt zinvol om een klein vernogen uit te geven aan een kast.
Zelf heb ik een HQ-08...na wat mods...paint, window, etc...vind ik die ook erg kewl...en dat scheelt toch snel een f 200,-

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareqa.com/cgi-bin/images/joe_mullan/Image3.jpg

deze kast heb ik, en hij bevalt me prima, het is een ANTEC 1030B. zit een Antec 300watt lownoise voeding in, en d'r sitten standaard ook al 2 casefans in (+nog plaats voor 2 fans)

en hij kost "maar" f340,-

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

volgens mij is die chieftech bij listan nog goedkoper te krijgen dan bij overclockingcard

daar ga ik die van mij dus halen
zilver mettalic versie wel te verstaan :9~

164,90 euro met een sirtech 340 watt psu
die bigtower met deurtje dus CS-2001D of DA-01SLD zoals ie bij chieftech heet

trouwens die antec 1030b is daar dus de cs-601 zonder fans maar met sirtech 340 watt psu voor 134,9 euro / 296,78
mooie is dat ze daar alle kleuren voorradig hebben

nee bezit er geen aandelen maar waarom meer uitgeven :?

ik ga er gelijk artic silver2 en stoffilters bijbestellen (die zijn toch uit te wassen en opnieuw te gebruiken?)

:edit:ziet er naar uit dat tweakshop net zo duur is en verzend kosten zijn minder, alleen als je zo'n enermax 431watt er in wil is die shop in duitsland interresanter :) (kon deze niet bekijken ze waren een tijd offline :D ) http://www.tweakshop.nl/n/order/consumenten.htm

vraagje: zon extra blowhole in de zijkant van zo'n alienware kast, blaast die nu op je moederbord? lijkt mij dat 4 extra fans dan wel genoeg zijn (2 intake, 2 outtake) voor een lekker airflow

dan zijn er nog 2 sloten over 1 voor een 80mm fan en 1 voor een 92mm fan, waar blazen die op dan? harddisk? gewoon ff weten want mischien neem ik dan toch een volle set fans

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:16
Naja
tweakshop is enorm duur
daar kost de case zonder PSU nog emer
dan de case MET PSU bij de memo kost

ik heb zelf de DA-01-BD ofzow
( http://bionicle.xcl-clan.com/case/update kijk maar ff voor pics )
en wil echt niet meer zonder..

ik heb mijne dus bij memo (www.memo.nl) besteld..
memo zit in meerdere plaatsen en je kan geloof ik ook onder rembours bestelllen
ik heb er dus een Spritec 340watt voeding bij gekregen (geen fans natuurlijk) voor 330 piek..
zelf heb ik dan nog wat fans gekocht.. maarja das iedreen zijn eigen keus want de ene wil GOEDE de andere STILLE enz enz

• Zamorano
  • Niet online
Kijk ik heb verteld wat ik wil in een kast en dan wil ik best een beetje meer betalen voor een mooie en goeie kast.

Er gaan sowiezo 3 HD's in en misschien komt daar nog 1 bij, ook een fikker, 1 cd-rom drive en een SB live!drive. Die ruimte heb gewoon nodig en wat me aanspreekt in die Chieftec is het systeem om je schijven in te bouwen en er een fan achter te plaatsen.

Die HQ-08 die ben ik dus wel beu nu en die gaat al naar een anders systeem wat hier in huis staat hoogstwaarschijnlijk.

trouwens is Memo echt goedkoper dan tweakshop?

Memo:
DRAGON LUXE MIDITOWER 340W ATX ZWART MET DEUR (DX-01B-D) €135,00

Tweakshop:Dragon DX-01B-D, zwart met deur 340Watt
€125,00

of is de 1 wel en de ander zonder BTW ?
daar kan ik nix over vinden

• TwisteR
  • Laatst online: 03-07 13:38
Vergeet ook niet even te kijken naar CHENBRO.
Deze zijn kwalitatief zeer goed, en ze hebben een hele mooie serie:

http://www.chenbro.com.tw/products/server.asp

Ik ga zelf voor de SR207, mooie (server)kast met veel ruimte.

Of de wat minder dure lijn:

http://www.chenbro.com.tw/products/pc.asp

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05
Ik heb bij Tweakshop gewoon betaald wat er staat (niks ex btw):

Alienware Dragon DX-01-SLD, Entry Level Server SILVER met deur fl 275,00 1 fl 275,00
Enermax EG365PX-VE, 350Watt PSU met Passieve PFC fl 200,00 1 fl 200,00
Enermax UC-8FAB, 80mm fan 1000 - 3000 rpm, met fanguard en converter kabel fl 40,00 4 fl 160,00
Upgrade standaard fan in deur naar UC-8FAB fl 30,00 1 fl 30,00

Korting op bovenstaande set -fl 85,00 1 -fl 85,00

Totaal te betalen in gulden fl 615,00
Totaal te betalen in Euro € 279,07

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/pc001.jpg

Mooi kastje hoor, alleen je A-Open is een stuk ruimer (had hiervoor ook een HQ-08), alleen dat ding zuigt standaard kwa airflow. Zit nu 8 graden lager kwa casetemp dan in mijn HQ-08 (van 25 naar 17)

Flickr | Lego collectie

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Ik ben morgen ook de trotse bezitter van een Chieftec DX-01-DB :9
Kan niet wachten :)

• Zamorano
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 14:56 schreef TAG_Speedy het volgende:

Mooi kastje hoor, alleen je A-Open is een stuk ruimer (had hiervoor ook een HQ-08), alleen dat ding zuigt standaard kwa airflow. Zit nu 8 graden lager kwa casetemp dan in mijn HQ-08 (van 25 naar 17)
Ja ik weet t, die airflow zuigt van de HQ-08.
maar ik heb er wel wat op gevonden hoor :)
dit scheelde zo'n 10 graden in casetemp alleen al.

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/atejedor/airflowHQ08-1.jpg

maar bij die extra HD daar, daar dat stukkie word zo ontzettend warm, echt niet leuk meer.

• Zamorano
  • Niet online
ik zit nog ff te kijken maar die DX-01 is wel een maatje kleiner dan die HQ-08, zou ik dus eigenlijk de DA-01 moeten nemen.

cryptapix> ik zie dat jij m hebt.

is er plek voor een 120 mm fan daarin?

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
De Lian Li is zeer zeker erg mooi,alleen is het geen porum als je er wat cd-rom devices in plant met standaard frontjes,dat steekt heel lelijk af op dat aluminium.Als je de frontjes mod zoals hier te zien is http://www.virtual-hideout.net/guides/lianli_faceplate_guide/index.shtml
dan heb je een mooie Lian-Li case.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

De IN-WIN Q500 is ook zeer mooi, en zeer sterk. Ook mooie modkast volgens mijn menig, hij's mooi recht overal, en dus plaats genoeg voor fans...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Zamorano
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 21:00 schreef Scyth het volgende:
De IN-WIN Q500 is ook zeer mooi, en zeer sterk. Ook mooie modkast volgens mijn menig, hij's mooi recht overal, en dus plaats genoeg voor fans...
Hmm ja das persoonlijk, ik vind m eigenlijk oerlelijk en die voedingen die in die InWins zitten zijn niet bepaald topkwaliteit.

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:16
Op maandag 07 januari 2002 18:09 schreef DeLaVega het volgende:
ik zit nog ff te kijken maar die DX-01 is wel een maatje kleiner dan die HQ-08, zou ik dus eigenlijk de DA-01 moeten nemen.

cryptapix> ik zie dat jij m hebt.

is er plek voor een 120 mm fan daarin?
1) bij de tweakshop betaal je die case ZONDER PSU teminste 3 maandjes geleden toen ik hem wou wel :D

en plaats voor 120 mm..
naja voorin zoiezo niet.. tenzji je erg gaat modden enzo dan kan het wel.. (ivm met het plastc voor )
achterin zou mayb wel kunnen maar ook niet echt heel simpel..

en bovenin.. tjah..
de voeding STAAT rechtop.. ipv dat ie ligt zeg maar..
de 120mmfan kan er wel boven maar of dat effect heeft.. :?
en mjah.. er beetje naast.. het zou opzich wel gaan.. maar of dat mooi zou zijn.. ik denk dt ie dan dicht op de cdroms komt te zitten..
en als je voeding zoals op je plaatje euit haalt.. tjah dangaat het zeker wel

• Zamorano
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 21:13 schreef cryptapix het volgende:

[..]

1) bij de tweakshop betaal je die case ZONDER PSU teminste 3 maandjes geleden toen ik hem wou wel :D

en plaats voor 120 mm..
naja voorin zoiezo niet.. tenzji je erg gaat modden enzo dan kan het wel.. (ivm met het plastc voor )
achterin zou mayb wel kunnen maar ook niet echt heel simpel..

en bovenin.. tjah..
de voeding STAAT rechtop.. ipv dat ie ligt zeg maar..
de 120mmfan kan er wel boven maar of dat effect heeft.. :?
en mjah.. er beetje naast.. het zou opzich wel gaan.. maar of dat mooi zou zijn.. ik denk dt ie dan dicht op de cdroms komt te zitten..
en als je voeding zoals op je plaatje euit haalt.. tjah dangaat het zeker wel
hehe ok thnx voor de tips, ik zal tweakshop wel ff mailen voordat ik m eventueel zou gaan bestellen. maar er staat toch 340W voeding bij en ook meerprijzen voor andere voedingen.

en ja voor die 120 mm Delta, het is zo'n mooi geruisloos ding, zonde om m niet te gebruiken dus dan wordt het toch ff modden :)

Verwijderd

Ik zou zeker voor de lian-li midi tower gaan. Die is echt zo vet je hebt zowat geen schroeven draaier nodig en je kan er aardig wat fans in kwijt. Bij mijn lokale compu shop staat er 1 compleet met rheostat baybus echt heel vet. Kost wel 200 euro maar dan heb je ook wel wat. 17 keer beter als hijn modded HQ08 hoewel die ook niet lelijk is.

Verwijderd

de chieftec TA-10BLD

super vette kast :9~

• Zamorano
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 22:07 schreef Niekosss het volgende:
Ik zou zeker voor de lian-li midi tower gaan. Die is echt zo vet je hebt zowat geen schroeven draaier nodig en je kan er aardig wat fans in kwijt. Bij mijn lokale compu shop staat er 1 compleet met rheostat baybus echt heel vet. Kost wel 200 euro maar dan heb je ook wel wat. 17 keer beter als hijn modded HQ08 hoewel die ook niet lelijk is.
sorry hoor maar €200 voor een midi-tower???

a) daar krijg ik nooit al mn spullen goed in zonder dat het een kacheltje word daarbinnen

b) €200 is echt te duur, koop ik liever die Chieftec Fulltower en voor die €50 nog wat rounded IDE cables ofzo

c) wat is er erg aan schroevendraaien? :)

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

De Lian Li Pc-71 , is de zwarte uitvoring van de Pc-70 fulltower.
Nu alleen nog weten waar ik hem kan kopen.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

wel grappig eigenlijk, dan koop je een kast van 300 piek en dan ga je hem aanpassen, omdat je hem niet mooi vindt. Stel dat je er dan nog 150 piek extra aan uitgeeft, dan ben je 450 piek kwijt. Dan kan je naar mijn idee net zo goed een lelijke kast kopen voor 100 piek en dan voor 150 piek knutselen. Dan heb je ook een mooie kast, en heb je toch weer wat bespaard :D

ik heb hier nu een kast van 100 piek, en die is op zich helemaal zo slecht nog niet, zitten al allerlei standaard gaten overal in de kast, en heel de kast kan open met 2 schroeven.

en als ik dan ga knutselen en het loopt verkeerd, kan ik altijd weer een andere gaan halen... (beter 100 piek naar de kl*te dan 300 :) )

edit:

ik ben nog niet helemaal over op de euro geloof ik... excuses :)

Verwijderd

Kwestie van verfen (niet veel werk)
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/m.huijbers/lian-li/03.jpg
Op maandag 07 januari 2002 18:56 schreef NEWBIE het volgende:
De Lian Li is zeer zeker erg mooi,alleen is het geen porum als je er wat cd-rom devices in plant met standaard frontjes,dat steekt heel lelijk af op dat aluminium.

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 05:14 schreef Halo_Master het volgende:
De Lian Li Pc-71 , is de zwarte uitvoring van de Pc-70 fulltower.
Nu alleen nog weten waar ik hem kan kopen.
Coolerguys verkoopt m maar ik vind $260 wel erg veel alhoewel t een zeer mooie kast is.

Ik ga zelf voor de Chieftec DA-01BD denk ik.

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 10:22 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Kwestie van verfen (niet veel werk)
[afbeelding]
[..]
Een stealthmod was nog mooier geweest.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Hint: als je voor een Chieftec kast gaat, haal hem bij Progress (http://www.progress.nl), daar kosten ze 140 (inclusief btw)

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op maandag 07 januari 2002 21:13 schreef DeLaVega het volgende:

[..]

Hmm ja das persoonlijk, ik vind m eigenlijk oerlelijk en die voedingen die in die InWins zitten zijn niet bepaald topkwaliteit.
oh ?
geen problemen mee hoor ...

met een beetje geduld(kazaa draait op me server):
http://darklord.at.wlk.cc/stressedtempz.jpg

Kijk maar naar me voltages :9~

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 16:11 schreef TheDarkLord666 het volgende:

[..]

oh ?
geen problemen mee hoor ...

met een beetje geduld(kazaa draait op me server):
http://darklord.at.wlk.cc/stressedtempz.jpg

Kijk maar naar me voltages :9~
heb je geluk, ik heb tientallen systemen met InWin kasten gebouwd en vaak zijn die voltages lang niet zo mooi als bij die van jouw. :)

Verwijderd

lian li is zkr weten een aanrader :D

Verwijderd

De kasten ( behalve de lian li's dan ) die nu voorbij zijn gekomen, zijn allemaal :r

Pak een addie dan heb je tenminste wat standaard al goed koelt.

meer info:
[topic=369024/1/25]
Pagina: 1