A300 Toontje bij het uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 13:45

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Hallo iedereen,
ik heb een vraagje over de Samsung a300. Bij het aan- en uitzetten krijg je een toontje te horen. Nu stoort me dit niet echt bij het aanzetten, maar bij het uitzetten heb je al vaak dat je je in situaties zit waarbij dit al irritant is. Weet iemand hier hoe ik dit toontje wegkrijg?
Alvast bedankt!

Verwijderd

In de handleiding kijken :?

Verwijderd

volgens mij niet :?

kheb m ook

maar ehm, in wat voor situaties zit je dan, als je m uit wil doen?? >:)

kan toch gewoon geluid uit zetten dan?
is toch zat??

:?

Verwijderd

Heb ik ook last van met m'n Sony Z7, en weer geen last (want die doet het stil) met m'n Motorola v66. Ik heb me ook suf gezocht in de handleidingen. Beter zoeken dan maar, want de shutdown muziek bij de Z7 is echt hels te noemen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
Bij de Sony J5 krijg je geen startup en shutdown muziek als je hem op tril heb staan. Maar ik heb geen idee hoe dat zit bij andere modellen, ik ken die Z7 niet.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01
heb ook een A300...

en ALLEEN dat toontje uitzetten gaat dus niet...
(vind het persoonlijk niet errug... maar goed...)

wat je natuurlijk wel kan doen, als je dan toch je telefoon helemaal uit wil zetten, is eerst op 'stil' zetten (ff 'C' vasthouden) en dan vanuit stillemodus helemaal uitzetten...

stille modus werkt trouwens niet na, dus als hij 'stil' uitgaat, gaat hij niet ook 'stil' aan... snappie, dat vind ik dan weer vervelend aan de A300

Ik zet m tegenwoordig btw nooit uit... alleen eens in paar weken als ik ben vergeten te laaien, dan moet ik accu'tje wisselen... >:)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Ik weet niet eens hoe die telefoon uitziet dus begin me niet uit te kafferen, maar bij mijn exemplaar (Nokia 6210) kun je gewoon de batterij eraf halen. Dan krijgt hij de kans nog niet eens meer om geluid te maken >:)

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
ik heb hier ooit al eens een topic over geopend....

en het kan inderdaad alleen via de stille modus...

maar dat bij het aanzetten zul je altijd houden....

en de batterij eraf halen...tja...... dat kan vast maar bij mijn vorige telefoon was ik dan de klok en zo kwijt....niet zo prettig......

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 13:45

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Hmm... in de stilte modus dan maar :)
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties!
Pagina: 1