mxstream status bij planet

Pagina: 1
Acties:

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Kan iemand mij ff helpen...
ik heb de search gebruikt en het zal vast wel in een van de adsl pagina's staan maar er is geen klein tropicje over te vinden dus deze maar ff...
Ik wil dus weten wat de statussen zijn bij planet... voor xs4all zijn ze WEL genoemd, en die zijn ook vrij duidelijk...

Ik heb dus vorige week woensdag adsl voor een neefje van me aangevraagd bij planet... maar ik ging ff voor hem kijken in welke status hij stond en hij staat al in status:
- aanvraag bevestigd (door kpn) ---> Het DHZ pakket wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurt...

Gaat het echt zo snel (ik moest 3 weken wachten op de lijntest ???)
Ik zou het namelijk voor hem instaleren maar ik woon niet om de hoek zodat ik ff bij hem langs kan komen... als je begrijpt wat ik bedoel... :)

Duz als iemand mij kan vertellen of dit echt zo snel gegaan is of dat het niet is wat het lijkt...

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik denk dat dat bij iedereen anders gaat, ik had geluk en had het ook heel snel binnen.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb in totaal 6 weken moeten wachten.

Vaag: op Planet in het status window stond destijds dat de lijncheck gedaan was, weken later kreeg ik van KPN een brief dat ze een lijntest gingen doen :?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Denman
  • Laatst online: 01:06
Ik heb sinds een maand dus op de statuspagina staan dat mijn centrale 18 januari gereed gemaakt wordt voor ADSL... kan ik er dan vanuit gaan dat het echt op die datum gebeurd? Ik vind het zo vreemd dat ze zo'n precieze datum melden... niks voor KNP eigenlijk.

En weet iemand trouwens hoe groot de kans is dat de lijn van de centrale naar je huis technisch haalbaar is? Dus dat ie niet te lang is? Ik woon in een Nieuwbouwwijk, en ik SNAK echt naar ADSL...

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

De kans dat je te ver van de centrale zit is niet zo groot geloof ik. Ik was daar ook bang voor en heb toen de helpdesk van mxstream gebeld, de telefoniste zei dat het bij slechts 5% niet mogelijk is.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

inXs

known as inXs

Bij mij komt het ook 18januari in de straat.. Maar ga er maar vanuit dat het dan nog ongeveer 2 weken gaat duren voordat je ADSL in je huis hebt.. Ik moest er ook al van :'(..... Maar weet iemand wanneer ze die lijntest kunnen doen? Kan dat dan pas na 18 januari of nu evt ook al.. Want ik zit nu nog met caslowma en die moet ik natuurlijk wel een keertje opzeggen.. Ik heb namelijk geen zin om een maand extra voor die k*t provider te gaan dokken..

superB

• Denman
  • Laatst online: 01:06
Op maandag 07 januari 2002 11:14 schreef deadline het volgende:
Bij mij komt het ook 18januari in de straat.. Maar ga er maar vanuit dat het dan nog ongeveer 2 weken gaat duren voordat je ADSL in je huis hebt.. Ik moest er ook al van :'(..... Maar weet iemand wanneer ze die lijntest kunnen doen? Kan dat dan pas na 18 januari of nu evt ook al.. Want ik zit nu nog met caslowma en die moet ik natuurlijk wel een keertje opzeggen.. Ik heb namelijk geen zin om een maand extra voor die k*t provider te gaan dokken..
Volgens mij gaan ze 18 januari de centrale klaarmaken, en daarna gaan ze denk ik lijntesten. Anyways, 2 weken kan wel kloppen, want eerst stond er op de site dat ik in februari ADSL zou hebben.

En geloof me: ik teken voor 2 weekjes wachten als ik zeker weet dat ik ADSL kan krijgen en van Casema af ben >:)

Join het GoT Pulse-Team!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
ik heb het bij een vriend van me aangesloten van 't weekend, maar nou moet planet hun abbo nog omzetten van inbellen naar adsl. hoelang duurt dat nog ongeveer?

ze hadden het doe-het-zelf pakket trouwens wel vrij snel binnen na de lijntest (die lijntest liet nog wel even op zich wachten). weekje geloof ik (en dat rond de feestdagen)

Maak je eigen poll

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
mmm ja...
idd dat op planet wachten...
maar dazz nog niet eens zo een probleem...
Als hij het pakket heeft dan sluit ik het voor hem aan en dat hij heeft de username en password duzz gewoon elke dag proberen...
Maar ik moet hem gewoon ff bellen :)
Het betrouwbaarst zijn natuurlijk die brieven van kpn...
Ik bel hem strax wel....

En of die centrale die 18 januarie beschikbaar komt...
Ze geven toch vaak eerder aan dan werkelijk is... Ik denk dat het nu al wat loopt... dus dat het ongeveer klopt...

Bij mij zeiden ze december... in maart zat ik nog te wachten voordat ze een lijntest gingen doen... naarna verliep het wel snel (normaal)...
Pagina: 1