Toon posts:

pcmia network-card probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een laptop gekregen met daarin een netwerkkaartje, op het kaartje staat alleen 0fast 10/100 ethernet
en voor de rest niks. de laptop herkent de kaart in [i]systeem[i] als een IBM en in het pcmia-menu als een pcmia 56k fax + modem. :? (terwijl er maar 1 heel erg platte aansluiting -3mm ofzo- op zit, daarin gaat een zwarte kabel met aan het eind een kastje met 3 ledjes+ tekst met een netwerkkabel-aansluiting)

ik wil kabel-internet op die laptop en ik heb al voor een andere comp een modem ervoor + installatie cd-rom.

ikke wanadoo installeren en nieuwe gebruiker instellen, maar wanadoo zegt dan dat er geen netwerkkaart aanwezig is, hij kan hem niet vinden. dus kan ik niet kabel-internetten! :(

hoe los ik dit op?

ik heb geen drivers ofzo voor die kaart, ik weet niet wat voor een het is.

please help me!

thanx! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS draai je?

Verwijderd

Topicstarter
Win 98SE

Iemand nog suggesties?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:49
ik heb ook zon ibm achtig ding.. maar de 10mbit.. .. trouwens nu ik er over denk.. die heb ik verkocht..
heb nu een 10/100 integrated..

Verwijderd

Topicstarter
:?

ik weet trouwens niet zeker of het dus wel een ibm is.
dat is de vraag...

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
typ gewoon alle nummers en codes die op dat kaartje staan in in een zoek machine op internet en mischien kom je dan iets meer te weten.

Verwijderd

Topicstarter
gedaan = niks (goeds) gevonden
er staat niks bruikbaars op, alleen iets over dat ie niet te heet mag worden en dat het een fast 10/100 ethernet kaart is.

Verwijderd

kijk eens bij 3com of zo, die hebben ook van die kaarten :o)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->NT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 18:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Move HA->NTNOS
Move NOS->NT >:) ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok, vind het allemaal best dat geschuif.

iemand de oplossing?
Pagina: 1