Elke keer wanneer ik een spelletjes speel zoals nascar of nfs5 hoor ik een soort krakend geluid ,dit heb ik niet wanneer ik gewoon muziek beluister of oude spelletjes speel .Iemand een oplossing .Misschien omdat mijn computer te langzaam is ? (celly 333)(ouden hercules term beast 8mb)
Ik heb laatst hiero iets gelezen over het aanzetten van je memory hole tussen 15-16M in je bios. Dat zou het kraken van je sblive moeten verhelpen...
Wat is dat voor functie? Ik heb die functie ook in mijn BIOS zitten maar ik heb het uit staan. Levert het aanzetten ervan voor- of nadelen op qua systeemprestaties?
Ik zou het niet weten, beter is het, om 'm uit te zetten, maar voor je sblive zou het juist gunstig zijn of zo, omdat daar iets met de dos emulatie drivers gestopt wordt in het geheugen...of zoiets
OK, ik laat hem gewoon uit staan (aangezien ik geen SBLive heb) Thanx.
Verwijderd
Op mijn EPoX 7KXA werkte dat trucje inderdaad.
Had geloof ik iets te maken met met mappen van memory voor dos-driver simulatie (of je dat nu gebruikt of niet) in dat geheugengebied door lamme SBLive drivers.
Misschien dat andere mobo's er ook last van hebben.
Had geloof ik iets te maken met met mappen van memory voor dos-driver simulatie (of je dat nu gebruikt of niet) in dat geheugengebied door lamme SBLive drivers.
Misschien dat andere mobo's er ook last van hebben.
Ik heb precies hetzelfde probleem. En het helpt ook niet als ik mijn memory hole aanzet (15-16M).
Mijn systeem:
PIII450@558
MS6163va
128MB pc100
Seagate 15,3GB
Samsung 8,1GB
Viper V770
Soundblaster live! 1024
Ligt het aan de drivers? En zo ja, wat zijn de beste drivers.
Mijn systeem:
PIII450@558
MS6163va
128MB pc100
Seagate 15,3GB
Samsung 8,1GB
Viper V770
Soundblaster live! 1024
Ligt het aan de drivers? En zo ja, wat zijn de beste drivers.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Ikzelf had dat probleem ook door overklokken. Volgens mij is de sblive 1024 wat gevoelig voor een hoge kloksnelheid (pci)
Pagina: 1