Toon posts:

gt3 concept vraagjes..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het 1 en ander gelezen erover.. ik ga hem ook zeker halen voor de ps2.. maar...

1.zijn er nieuwe tuning opties?
2.zijn er nou wel of niet outo's met neon verlichting eronder?
3.heb je er gt3 a-spec voornodig?
4.zitter alle outo's van a-spec erbij?

bvd

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 20:57 schreef PC-ICE het volgende:
2.zijn er nou wel of niet outo's met neon verlichting
:? :9~

Ik wil die auto's van the fast and the furious erin :9~ :9~

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
3. ja
4. nee, het is een add-on, zijn dus alleen maar 60 (?) nieuwe autos van de Tokyo Show

Verwijderd

Topicstarter
en wat gaat ie dan kosten? toch geen stinkende 150,-?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op zondag 06 januari 2002 23:12 schreef PC-ICE het volgende:
en wat gaat ie dan kosten? toch geen stinkende 150,-?
het boeit mij neit zolang het allemaal maar gaat roeleren, kheb gt3 nog nooit uitgespeeld dus wat dat betreft, een extra bakkie vink niet erg !!

Deze plek is te koop.

Verwijderd

uhh het is wel spam maar niet als spam bedoelt :P:

Lees gewoon ff een review erover.. 8-)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Er schijnen ook enkele nieuwe tracks in te zitten las ik ergens...

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
omg kun je nu echt nog niet eens AUTO schrijven?

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 18:49 schreef Lingod het volgende:
uhh het is wel spam maar niet als spam bedoelt :P:

Lees gewoon ff een review erover.. 8-)
gt3 != gta3

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Nog ff wat info gescoord.

20 auto's, waarvan een paar met 'leuke' extra, zoals het moeten opladen van een accu tijdens de race. En die pods die gezichtjes laten zien.

En er zijn 5 tracks die al bekend zijn van GT3 MAAAAAAAAAAAR... er zijn kleine edits zoals een langere tribune of een langere bocht t.o.v het orgineel.

VET HE!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ps. Ik hoop dat ik dit niet voor niks he geschreven en dat iemand het nog leest.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 21:54

Appie

F1RST Racing

Op maandag 07 januari 2002 22:35 schreef GeJe het volgende:
Nog ff wat info gescoord.

20 auto's, waarvan een paar met 'leuke' extra, zoals het moeten opladen van een accu tijdens de race. En die pods die gezichtjes laten zien.

En er zijn 5 tracks die al bekend zijn van GT3 MAAAAAAAAAAAR... er zijn kleine edits zoals een langere tribune of een langere bocht t.o.v het orgineel.

VET HE!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ps. Ik hoop dat ik dit niet voor niks he geschreven en dat iemand het nog leest.
ik lees ut nog :)

Ik ben benieuwd wat ut wordt.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op maandag 07 januari 2002 22:38 schreef Appie_Pils het volgende:

[..]

ik lees ut nog :)
Thanx :)

Ik ben ook erg benieuwd, ik was eerst heel erg enthousiast ik dacht cool 2-3 tracks erbij. Maar het wordt steeds minder. Hij kost ongeveer $25,- dus iets van 28 € dus niet erg duur maarja... Je krijgt ook niet veel. Alleen een arcade mode, volgens mij kan je niet eens combineren tussen 1 en 2 (al weet ik dat niet zeker)... Beetke pff dus.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
ok dus als ik het begrijp?

dus de cd bevat:
2-3 nieuwe tracks.. (+a-spec tracks?)
aanpassingen bij bestande a-spec tracks
20 nieuwe auto's (+a-spec auto's?)

maar.. als het een add on is? hoe gaat dat dan in ze werk? a-spec cd erin? en dan? de concept er bij proppen? :P of gewoon a-spec cd eruit? en concept erin? ofsow?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_119.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_122.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_124.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_125.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_126.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_128.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_129.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_130.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_131.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_133.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_134.jpg
DEZE IS DE MOOISTE (de nieuwe versie van de 2de auto's van de hoofdrolspelen in the fast en the furiest ofsow)hieronder
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_135.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxoegames.com/ps2/jeux/gtc/gtc_137.jpg

dat is natuurlijk ingame :P

bron http://www.maxoegames.com/ps2/jview.shtml?gtc/gtc_137.jpg

uhm.. 133t :P

Verwijderd

Topicstarter
weet ieamnd btw ook nog of er een online functie in komt? een road chalange ofsow?

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op maandag 07 januari 2002 23:48 schreef PC-ICE het volgende:
weet ieamnd btw ook nog of er een online functie in komt? een road chalange ofsow?
nope, komt pas in GT4 (zie ander topic)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Hier zijn een tweetal filmpjes te downloaden ...

http://ps2.ign.com/previews/17192.html

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 07 januari 2002 23:18 schreef PC-ICE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DEZE IS DE MOOISTE (de nieuwe versie van de 2de auto's van de hoofdrolspelen in the fast en the furiest ofsow)hieronder
[afbeelding]
[afbeelding]

dat is natuurlijk ingame :P

bron http://www.maxoegames.com/ps2/jview.shtml?gtc/gtc_137.jpg

uhm.. 133t :P
Wowww :D

Dat ziet er ff gelikt uit... die moet ik hebbben :9~

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
nu ik niet meer snap...

is er aleen een arcade mode bij concept? :( :( :(

wat ik eigelijk wil is de auto's uit concept samen met men auto's uit gt3 a-spec in 1 garage.

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
idd!

Hoe compatible zijn die twee met elkaar?

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:36 schreef RemcoZ het volgende:
idd!

Niet,

Het zijn losse games, er is niks uitwisselbaars aan...

Het is ook geen add-on, gewoon een simpele versie van GT3 met een paar hele coole nieuwe auto's...

Ik heb de japanse versie gespeeld en ondanks de kleine hoeveelheid circuits is 2-player met de nieuwe JGTC auto's gewoon geweldig.

Daarnaast is de gameplay ook iets getweaked, voelt allemaal net iets beter...

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:38
Als je hem uitspeelt schijn je 10.000.000 credits voor gebruik in GT3 te krijgen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
omg dit topic is oud :/

ik mis me ps2tje zooo erg :/

• Dr. Strangelove
Niemand die het speelt? Nou ja, toch maar even mijn ervaringen...

Het is KORT. Ik heb het spel na ruim 3 uur spelen uit, d.w.z. alles op professional gewonnen, en 5 van de 9 gold licenses gehaald. Als je hem uit hebt krijg je 2 filmpjes, 10.000.000 credits om te gebruiken in GT3 en je unlocked de POD race, wel geinig (stoppen om je POD op te laden). Daarnaast unlock je Ace difficulty level.

Ik zit nu op 87%, moet nog alle Ace races en nog 4 gold licenses.

Persoonlijk ben ik van mening dat het een beetje een rip-off is voor 45. Dat komt door de opzet van de races. Waar het in GT3 allemaal veel te lang duurde, is het hier veel te makkelijk om auto's te unlocken. Het feit dat je niet om geld rijdt is ook jammer. Met wat meer races, meer courses (waarom geen NIEUW courses????) was het heel wat beter geweest. De auto's zijn trouwens stuk voor stuk :9, jammer alleen dat dit spel snel de kast in verdwijnt...

Verwijderd

Hmz, jammer... Denk dat ik dan maar OFP: Resistance ga halen strax.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
maar kan iemand me vertellen hoeveel tracks en auto's het spel nou in zijn totaliteit bevat? zijn het enkel de nieuwe auto's/tracks, of zitten er dingen van GT3 in?

ik werd namelijk niet helemaal wijs uit de topic zelf, maar was wel geinteresseerd, omdat ik las dat GT Concept iets makkelijker is dan GT3. GT3 was naar mijn smaak namelijk te moeilijk; ik ben niet zo'n ster in racing games.

Bedankt! :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Op zondag 06 januari 2002 20:57 schreef Appel het volgende:
ik heb het 1 en ander gelezen erover.. ik ga hem ook zeker halen voor de ps2.. maar...

1.zijn er nieuwe tuning opties?
2.zijn er nou wel of niet outo's met neon verlichting eronder?
3.heb je er gt3 a-spec voornodig?
4.zitter alle auto's van a-spec erbij?

bvd
1) Nee, dit 'deel' bevat alleen arcade mode
2) Zie reacties :) Heb het spel zelf nit gespeeld dus geen idee
3) Nee !
4) Nee ! 90 auto's zitten er in allemaal nieuwe. De japanse had er rond de 60 de europese rond de 90)

:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• ilyc
Ah kijk, dat scheelt alweer, dank :)

Alleen het aantal beschikbare tracks in GT Concept blijft me duister. Kan iemand voor opheldering zorgen? :)

• Steffie
  • Laatst online: 12:39

Steffie

Opaque

Op zaterdag 20 juli 2002 13:57 schreef ilyc het volgende:
Ah kijk, dat scheelt alweer, dank :)

Alleen het aantal beschikbare tracks in GT Concept blijft me duister. Kan iemand voor opheldering zorgen? :)
De volgende circuits zitten erin, ook reversed:

Midfield Raceway
Tokyo R246
Swiss Alps
Tahiti Maze
Autumn Ring

Erg leuk dat ze die laatste er weer in hebben gestopt. Circuit is tof voor races met langzame auto's, lekker close racen.

Nadat ik zag dat ze er een nieuwe Skyline R34 GT-R M-spec in hadden gestopt, heb ik het ook maar meteen aangeschaft :Y) Eens kijken of ik vandaag of morgen nog wat filmpjes ga capturen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:36 schreef RemcoZ het volgende:
idd!

Waarom haalt iedereen topics van een half jaar oud omhoog!!!!!!! AAARGH!!

• ilyc
Op zaterdag 20 juli 2002 15:19 schreef Steffie het volgende:

[..]

De volgende circuits zitten erin, ook reversed:

Midfield Raceway
Tokyo R246
Swiss Alps
Tahiti Maze
Autumn Ring

Erg leuk dat ze die laatste er weer in hebben gestopt. Circuit is tof voor races met langzame auto's, lekker close racen.

Nadat ik zag dat ze er een nieuwe Skyline R34 GT-R M-spec in hadden gestopt, heb ik het ook maar meteen aangeschaft :Y) Eens kijken of ik vandaag of morgen nog wat filmpjes ga capturen.
Ah kijk, daar heb ik wat aan, dank je :) Niet erg veel circuits trouwens..jammer. Is Gran Turismo Concept aan te raden voor iemand die niet echt een enorme fan is van racing games en er ook niet zo goed in is, maar er toch graag 1 wil hebben? Want ik hoorde dat er een Arcade Mode in zat, en Arcade besturing is uiteraard altijd makkelijker en toegankelijker dan Simulation.

Yet again: Alvast bedankt! :)

En wat betreft het oude topics naar boven halen: Wat is daar mis mee? imo Is het beter een topic nieuw leven in te blazen dan een nieuwe topic openen voor hetzelfde onderwerp. Ik heb veel info kunnen halen uit de oudere replies en omdat dit topic nu weer actief is kunnen mijn laatste vragen beantwoord worden en kan ik een oordeel vormen omtrent het feit of ik het spel wel of niet aan zal schaffen. Niks mis mee hoor, tenzij het een onnodige kick is. Maar nu is het zeuren wat betreft topic kicken echt niet nodig :)

• Dr. Strangelove
Mee eens, waarom dat gezeur over topic kicken? Het spel ligt pas drie dagen in de winkel. Waarom nemen mensen in vredesnaam de tijd te zeuren over het kicken van topics die ze toch niet interesseren? Teveel tijd?

En er is trouwens nog een track, eentje speciaal voor de Toyota POD race.

• Steffie
  • Laatst online: 12:39

Steffie

Opaque

Op zaterdag 20 juli 2002 18:58 schreef s_roubos het volgende:
Mee eens, waarom dat gezeur over topic kicken? Het spel ligt pas drie dagen in de winkel. Waarom nemen mensen in vredesnaam de tijd te zeuren over het kicken van topics die ze toch niet interesseren? Teveel tijd?

En er is trouwens nog een track, eentje speciaal voor de Toyota POD race.
Ja een deel ervan is start finish en de pitstraat van Special Stage R5. Kijk maar naar de achtergrond en pitboxen :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zaterdag 20 juli 2002 17:27 schreef ilyc het volgende:

[..]

Ah kijk, daar heb ik wat aan, dank je :) Niet erg veel circuits trouwens..jammer. Is Gran Turismo Concept aan te raden voor iemand die niet echt een enorme fan is van racing games en er ook niet zo goed in is, maar er toch graag 1 wil hebben? Want ik hoorde dat er een Arcade Mode in zat, en Arcade besturing is uiteraard altijd makkelijker en toegankelijker dan Simulation.

[...]
Hmz, dat heb ik je op het PU forum al verteld ;)

Gezien de prijs is het wel te doen, moeilijk is het in het begin ook niet en als je een beetje oefent zou je het spel wel vrij makkelijk uit kunnen spelen. Hardcore Gran Turismo racers doen er, denk ik, een uurtje of 5 over om hem uit te spelen.
En het is alleen maar arcade racen. Niets geen extra tune opties, geen geld enz.

edit:

En ik ben het met Steffie eens, ik ben blij met de Autumn Ring

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op donderdag 18 juli 2002 23:31 schreef s_roubos het volgende:
Als je hem uitspeelt schijn je 10.000.000 credits voor gebruik in GT3 te krijgen...
Klopt, heb ik net gehaald

Beste vrind wette dat

• ilyc
Op zaterdag 20 juli 2002 21:04 schreef Harwin het volgende:

[..]

Hmz, dat heb ik je op het PU forum al verteld ;)

Gezien de prijs is het wel te doen, moeilijk is het in het begin ook niet en als je een beetje oefent zou je het spel wel vrij makkelijk uit kunnen spelen. Hardcore Gran Turismo racers doen er, denk ik, een uurtje of 5 over om hem uit te spelen.
En het is alleen maar arcade racen. Niets geen extra tune opties, geen geld enz.

edit:

En ik ben het met Steffie eens, ik ben blij met de Autumn Ring
Heh, klopt, toch bedankt :)

Ik ga toch maar voor Concept denk ik, dat is een spel waarvan ik in elk geval zeker weet dat ik het uitspelen, dat stemt me goed. Als ie bevalt kan ik later altijd nog het meer uitgebreide Gran Turismo 3 aanschaffen!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zaterdag 20 juli 2002 11:41 schreef s_roubos het volgende:
Niemand die het speelt? Nou ja, toch maar even mijn ervaringen...

Het is KORT. Ik heb het spel na ruim 3 uur spelen uit, d.w.z. alles op professional gewonnen, en 5 van de 9 gold licenses gehaald. Als je hem uit hebt krijg je 2 filmpjes, 10.000.000 credits om te gebruiken in GT3 en je unlocked de POD race, wel geinig (stoppen om je POD op te laden). Daarnaast unlock je Ace difficulty level.

Ik zit nu op 87%, moet nog alle Ace races en nog 4 gold licenses.

Persoonlijk ben ik van mening dat het een beetje een rip-off is voor 45. Dat komt door de opzet van de races. Waar het in GT3 allemaal veel te lang duurde, is het hier veel te makkelijk om auto's te unlocken. Het feit dat je niet om geld rijdt is ook jammer. Met wat meer races, meer courses (waarom geen NIEUW courses????) was het heel wat beter geweest. De auto's zijn trouwens stuk voor stuk :9, jammer alleen dat dit spel snel de kast in verdwijnt...
Is idd beoorlijk kort spelleke :{
6 uur gespeeld vandaag, heb alle races op normal enm pro uitgespeeld, moet nog 6 op Ace. Licenties allemaal in 1x gehaald, meeste op silver. Morgen (straks :P ) even kijekn hoeveel ik op gold kan halen en ik wil die Pod race winnen :)

Beste vrind wette dat

Pagina: 1