10Base2 HUB? 3com588, ouwe netwerkzooi info

Pagina: 1
Acties:

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34
We willen een heel goedkoop systeem hebben voor een internetcafe in een 3ewereldland. we hebben 15pc's maar een 12 poorts hub (als iemand nog een 10Mb hub heeft...)
We hebben nog wel een 3com588 liggen. Dit is een soort BNC-hub. Gewoon 15 bnc connectors op een rij(interne termination) en je kunt gewoon 15pc's als in een sternetwerk zetten met coaxkabel! Heeft iemand meer info over deze kast(uit 1990)? Of het passief/repeater/switch is en hoe snel die is. Wat raden jullie aan? Gewoon meesturen en gebruiken of ...?

diskeltische lurker

• technopeuter
Heb het al gevonden, 3c588 is een repeater uit 1988. Je kunt er allerhande netwerken aan knopen (met de bijbehorende modules)

diskeltische lurker

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 18:30
[semi-off topic]
ik heb nog een stuk of 6 oude novell NE2000 isa coax kaarten liggen inclusief coax bekabeling. werkt nog prima. Heb je daar wat aan?

(mail me eventueel op pvanwijck@myrealbox.com)

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• technopeuter
kaarten hebben we genoeg, bedankt. We gebruiken allen 3com!
Wat dat betreft zitten we in de slappe was :)

alleen nog een normale hub...

diskeltische lurker

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ik kan overmorgen op het werk wel even kijken of we nog een hubje hebben liggen (hebben laatste een project gedaan bij een bedijfje waar we gigabit switches hebben geplaatst, en 10mb 3com hubjes (utp) terug hebben gekregen.

ik zal eens kijken of ik wat mee kan krijgen,

A wise man's life is based around fuck you