• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Topicstarter
Ik zit er sterk aan te denken om deze telefoon aan te schaffen als ik mijn abbonnement verleng, ik betaal er dan 100 euros voor, das goed te doen vinnik...

Maar ik heb wel een paar vraagjes:

-zit er nou wel of niet een trilfunctie op?

-is ie makkelijk te gebruiken met bellen, of is het alsof je je laptop aan je oor hebt, waar op een of andere vage plaats een microfoon en luidspreker zijn gemonteerd?

-werkt het downloaden van mp3tjes een beetje?

-kun je de usbkabel ook gebruiken om bijvoorbeeld smsjes en telefoonnummers naar je pc te verplaatsen, en vice versa?

-is ie ook met 1 hand te bedienen?

ik zal btw ff wat links posten voor nieuwsgierige mensen die anders m'n hele topic gaan vervuilen met hun vraagjes waar ik allang het antwoord op weet ;)
http://www.nokia.com/phones/5510/ bijvoorbeeld
en op www.gsm.nl is ie te koop.
op www.koopjessite.nl ook

It sounds like it could be either bad hardware or software

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 20:47 schreef joostb het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om deze telefoon aan te schaffen als ik mijn abbonnement verleng, ik betaal er dan 100 euros voor, das goed te doen vinnik...
Niet veel nee :)

Het staat niet op de site, dus denk het niet he :)
-is ie makkelijk te gebruiken met bellen, of is het alsof je je laptop aan je oor hebt, waar op een of andere vage plaats een microfoon en luidspreker zijn gemonteerd?
See for yourself:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/5510/nl/pics/full_specs_text.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/5510/nl/pics/digital_services_text.jpg
Ik denk dat je uploaden bedoelt, maar ik neem aan dat ze hier wel voor gezorgd hebben.
-kun je de usbkabel ook gebruiken om bijvoorbeeld smsjes en telefoonnummers naar je pc te verplaatsen, en vice versa?
Hier zal vast wel een datakabel+software voor op de markt komen
Misschien als je hem op zijn kant houdt, dus met bellen en om volume bij te stellen e.d. wel denk ik :)

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 21:01 schreef tjetta het volgende:
Het staat niet op de site, dus denk het niet he :)
hier staat in de eerste post:
Ik heb sinds gisteren (eindelijk) mijn 5510 en het is een pracht ding, zeer gemakkelijk om te SMS'en, en alle opties die ik wenste (zelfs triller, die nergens op de sites vermeld was)
vandaar mijn vraag hoe dat nou zit. Het gaat hier om een belg, dus misschien dat ie daar wel met trilfunctie komt, of dat het hier om een geimporteerde telefoon gaat. ervaringen?
Ik denk dat je uploaden bedoelt, maar ik neem aan dat ze hier wel voor gezorgd hebben.
up/downloaden is maar van welke richting je het bekijkt :P
Hier zal vast wel een datakabel+software voor op de markt komen
de usb kabel is toch al een datakabel? zou moeten kunnen, is beetje vaag als ze de mp3s met een andere kabel willen laten communiceren dan de rest van de telefoon...
Misschien als je hem op zijn kant houdt, dus met bellen en om volume bij te stellen e.d. wel denk ik :)
ik bedoelde vooral smsen met 1 hand, maar dat zal wel niet echt lekker werken...

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
vriendje van me heeft hem weer teruggebracht. veel te groot en te lomp. features zijn wel erg leuk.

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik zal btw ff wat links posten voor nieuwsgierige mensen die anders m'n hele topic gaan vervuilen met hun vraagjes waar ik allang het antwoord op weet ;)
ik ben in het bezit van de nokia 5510. Ben erg tevreden erover.
- Bevat trilfunctie
- kan met 1 hand bedienen
- belt makklijk (geen laptop-gevoel)
- proggie van nokia om mp3tjes over te zeten vind ik een beetje brak. Je moet het ook onder Win98/ME(/2000 geloof ik ook) Onder WinXP draait het niet
- je kan voor zover ik niet weet meer met dat usbkabeltje doen
- radio is ook goed
- smsen met 1 hand is lastig. MEt 2 gaat het supersnel

Multimonitor is relax :P

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 23:44 schreef MeIsTwisted het volgende:

[..]

ik ben in het bezit van de nokia 5510. Ben erg tevreden erover.
- Bevat trilfunctie
- kan met 1 hand bedienen
- belt makklijk (geen laptop-gevoel)
- proggie van nokia om mp3tjes over te zeten vind ik een beetje brak. Je moet het ook onder Win98/ME(/2000 geloof ik ook) Onder WinXP draait het niet
- je kan voor zover ik niet weet meer met dat usbkabeltje doen
- radio is ook goed
- smsen met 1 hand is lastig. MEt 2 gaat het supersnel
Kijk, hier heb ik wat aan! waar heb jij je 5510 gekocht? is dat geen geimporteerd ding?
als je ff zoekt kom je een paar oplossingen tegen om ook mp3tjes te down(of up als je wilt :P)loaden onder 2k/xp.
Ik neem aan dat als je niet en weet omdraait in je zin over het usb kabeltje dat je dat dan bedoelt? :P das wel jammer op zich...

Verder ben ik niet bang dat ie te groot is, ik loop al een jaartje rond met een ericsson R310s, die is wel water/schockproof, maar wel groot en zwaar. Bevalt zo goed dat ik vorige week maar een nieuwe gekocht heb, toen ik 'm verloren was |:( ach, in Praag hadden ze een of ander pools van de vrachtwagen afgevallen dingetje bij een vage winkel voor 200 piek :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nu we toch met vraagjes bezig zijn... Is ie al ergens voor een goedkoper bedrag van 700 (ofzo) gulden te krijgen?

Liefst in prepaid :)

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 15:15 schreef T het volgende:
Nu we toch met vraagjes bezig zijn... Is ie al ergens voor een goedkoper bedrag van 700 (ofzo) gulden te krijgen?

Liefst in prepaid :)
In mijn eerste post:
ik zal btw ff wat links posten voor nieuwsgierige mensen die anders m'n hele topic gaan vervuilen met hun vraagjes waar ik allang het antwoord op weet
geeft nix hoor :z

Verwijderd

ja

hij is best groot ja :)
maar het is prima te doen hoor!

ja heel goed!! (en werkt WEL onder XP)

nee

ja, maar met 2 is stukken makkelijker.

Verwijderd

Nou, ik heb hem vandaag dus in m'n handen gehad en mee gewerkt enzo. MP3 is wel handig, maar voor de rest vind ik het maar een rotding hoor. SMS-en gaat inderdaad absoluut niet met 1 hand, evenals door het menu bladeren ofzo (of je moet je hoofd kantelen zodat je op het scherm kan kijken als je hem in 1 hand hebt). Verder standaard nokia-dingetjes he :)

Dus mijn advies: 'k zou er nog eens heel goed over nadenken :)

• Timmey
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 17:58 schreef joostb het volgende:

[..]

In mijn eerste post:
[..]

geeft nix hoor :z
Ja, ok... Ze bieden een 5510 met KPN Prepay aan, maar dan betaal je 't gewone bedrag voor een los toestel maar dan met een kaartje erbij ;(

/me zoekt nog wel ff verder :z
335 Euro is mij nog iets te duur.

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 18:03 schreef T het volgende:

[..]

Ja, ok... Ze bieden een 5510 met KPN Prepay aan, maar dan betaal je 't gewone bedrag voor een los toestel maar dan met een kaartje erbij ;(

/me zoekt nog wel ff verder :z
335 Euro is mij nog iets te duur.
Het is niet zo'n heel duur toestel, het verschil met een 3310 is niet zo heel groot. Heb je wel meteen een mp3 speler. En de prijzen met abbonement of prepay kaartje zijn gewoon op die prijzen gebaseerd, misschien dat je soms nog een kleine korting kan krijgen omdat de aanbieder ze met duizenden tegelijk inkoopt oid, maar veel scheelt het meestal niet.

• Timmey
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 20:48 schreef joostb het volgende:

[..]

Het is niet zo'n heel duur toestel, het verschil met een 3310 is niet zo heel groot. Heb je wel meteen een mp3 speler. En de prijzen met abbonement of prepay kaartje zijn gewoon op die prijzen gebaseerd, misschien dat je soms nog een kleine korting kan krijgen omdat de aanbieder ze met duizenden tegelijk inkoopt oid, maar veel scheelt het meestal niet.
Ja, dat is wel zo... Maar goed, 't toestel is net op de markt, en het is wel leuk om de eerste te zijn, maar niet zo leuk om over een maand te zien dat je het toestel voor 100 Euro minder kan krijgen.

Verwijderd

handig hoor al die functies, maar je loopt wel weer over straat met formaat "koelkast". ik vind het er persoonlijk een beetje lomp uitzien als je ermee belt.

• smokalot

smokalot

titel onder

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 22:30 schreef marno het volgende:
handig hoor al die functies, maar je loopt wel weer over straat met formaat "koelkast". ik vind het er persoonlijk een beetje lomp uitzien als je ermee belt.
boeit het?

en verder krijg je er ook een headset bij: een stereo koptelefoon met ingebouwde microfoon. dat ziet er wel gaaf uit, en het is altijd grappig als mensen denken dat je tegen hen aan het praten bent :)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Sorry dat ik deze oudere thread omhoog schop, maar ik heb zelf ondertussen een 5510, ben er dik tevreden mee, maar heeft iemand enig idee welke datakabel ik voor het beestje moet hebben?
Dus om icons/beltonen/etc. mee in te laden (voor mp3's zat er gewoon bij)...
Op nokia site wisten ze niets, iemand hier misschien?

• Timmey
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 19:47 schreef Ares het volgende:
Sorry dat ik deze oudere thread omhoog schop, maar ik heb zelf ondertussen een 5510, ben er dik tevreden mee, maar heeft iemand enig idee welke datakabel ik voor het beestje moet hebben?
Dus om icons/beltonen/etc. mee in te laden (voor mp3's zat er gewoon bij)...
Op nokia site wisten ze niets, iemand hier misschien?
Probeer www.koopjessite.nl ofzo :)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op woensdag 20 februari 2002 22:55 schreef Timmey het volgende:

[..]

Probeer www.koopjessite.nl ofzo :)
Oke, daar was ik al achter, maar ik weet niet welke kabel ik dan moet hebben, die van de 33** serie of een andere?
Pagina: 1