Toon posts:

Tactical ops beta 2.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo :),

Ik heb vandaag tactical ops gedownload maar als ik een paar sec tenminste sec, als ik een keertje dood ben gegaan in de game dan word ik gekickt of zo, hij doet gewoon nix meer, ik zie alleen nog het manntje wat ik volg steeds een haper beweging maken of zo?! En als ik mn ping opvraag zegt ie gewoon 85 of zoiets,

provider is chello.
comp specs zie sig :)... meer mensen last van, en is daar een patch voor op dit tegen te gaan of zo?

Verwijderd

ik kan al niet eens connecten :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 20:43 schreef R.T.B het volgende:
ik kan al niet eens connecten :(
Hmm, ook chello?

Over het algemeen was bij mij chello erg goed, maar sinds een paar dagen doet of:

Mijn computer heel vreemd
of
Is chello zwaar verkloot bezig ;(..

;( ;(

Verwijderd

geen chello, mxsteam planet :((

Verwijderd

Hier doet hij het gewoon goed. Dus je bedoelt het zo:

• Je connect/kiest team
• Je speelt 30 seconden
• Je gaat dood, want je bent niet zo goed :P
• Je volgt een ander teamlid zoals altijd gaat als je dood bent
• Hij hangt en doet niets meer

Of zit het anders?

Verwijderd

Topicstarter
Mjah.... is dat omdat ik klink klare noob ben en omdat ik dan gekickt word door de console, kan ik me ook nog herrineren met CS(allen was dat veel minder, en kon ik wel langer spelen:)), nu scheiten ze daar vet in hun broek >:)

Kan iemand me vertellen waar ik 2.1.6 kan downen???!?!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
uhm dat hoort gewoon als ik het goed begrijp

-je kiest team en dan ga je spelen
-je wordt gefragged
-kan je met ghostcam rond kijken
-als ghostcam uitstaat dan volg je een andere player
met linker muis ga je van player naar player
met rechter muis verander je view (First person of van achter die persoon)
-ronder afgelopen en je kan weer spelen

dit hoort zo :)

als je wordt gekilled en daarna disconnectie krijg dan is het wel heel vreemd ja

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb hier chello en ik lag gewoon constant uit de game savonds.. dus misschien is dat et?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 21:15 schreef MaXiMizE het volgende:
heb hier chello en ik lag gewoon constant uit de game savonds.. dus misschien is dat et?
Mjah, zo kun je het ook zien, maar als ik ping op vraag dan zie ik gewoon normale ping..... :)...

Mare, weet iemand een prog net iets als game spy om ff deze mod game op te zoeken, want super veel games hebben een keyword :(, en heb geen zin om steeds in ut te kijken... dus?!?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
chello poept enorm opt moment in sommige gebieden! hoor veel mensen erover dus je bent niet de enige ;(

Verwijderd

Topicstarter
.....hij heeft het de laatste tijd aardig gedaan hoor :), volgens mij ligt het aan de game en aan windHOOS xp, en ik heb nog 2.1.0 en meeste spelen met 2.1.6 dus heb nog niet erg veel keuz qua servers, weet iemand waar ik die kan downen? Graag directe url...
Pagina: 1