Toon posts:

draadloos toetsenbord ft. optische muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een draadloos toetsenbord van Freetec en een optische muis van "Chiq"(?) en dit geeft conflicten in Xp...

als ik mn muis aansluit doet ie het gewoon!! sluit ik mn toetsenbord aan... doet de muis niks meer en mn toetsenbord doet ook niets! ik kan geen nieuwe drivers vinden voor mn toetsenbord.

heeft iemand een oplossing??

ps. geen leuke opmerkingen zoals : " ander merk :)" of "nieuwe kopen" ....
allelaam vast bedankt!!

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Op zondag 06 januari 2002 20:33 schreef marshallduron800 het volgende:
ik heb een draadloos toetsenbord van Freetec en een optische muis van "Chiq"(?) en dit geeft conflicten in Xp...

als ik mn muis aansluit doet ie het gewoon!! sluit ik mn toetsenbord aan... doet de muis niks meer en mn toetsenbord doet ook niets! ik kan geen nieuwe drivers vinden voor mn toetsenbord.

heeft iemand een oplossing??

ps. geen leuke opmerkingen zoals : " ander merk :)" of "nieuwe kopen" ....
allelaam vast bedankt!!
Als je drivers voor beide of een van beide gebruikt, gebruik deze dan eens een keer niet meer.
Als je geen drivers gebruikt, maar windows xp ze een van of beide automatisch installeert dan moet je eens proberen deze uit windows te vissen. Dat is trouwens niet makkelijk.
Als je voor beide geen drivers gebruikt, zou ik het ook eens op Windows 98 proberen. Je kunt zelfs proberen om de optical mouse op USB aan te sluiten. Er zijn er maar weinig die daar geen mogelijkheid toe geven. Let wel op, bij USB krijg je vaak een vertraging in spellen.

Tis een moeilijke kwestie, maar probeer het eens, hopelijk werkt het. :)

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Zitten ze via usb of ps2?
als je verloopdingetjes hebt van usb naar ps2, probeer daar dan eens mee te klooien.

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

is die muis ook draadloos?

Want dan kan het zijn dat je ontvanger geen 2 aparte kanalen heeft, voor muis en toestenbord...