Muis beweegt alleen nog verticaal...

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey...

Mijn Logitech Cordless Wheelmouse beweegt soms alleen nog maar vertikaal en tijdje later weer normaal?

Het ligt niet aan het balletje want als handmatig de muiswieltjes beweeg doet hij het ook niet.

Kan dit te maken hebben met de draadloze communicatie of zou er een vuiltje tussen de bewegings sensoor en het wieltje zitten? Ik heb de muis nog niet op geschroefd omdat ik dan twee stikkers moet verwijderen en bang ben de garantie te verbreken..

Thx,

• Donald
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-05-2025
De communicatie tussen muis en PC zal het niet zijn, als vertikaal bewegen en buttons het wel doen. Lijkt me eerder een gevalletje stof tussen de horizontale sensor, of misschien wel een kapotte sensor. Stof kun je wegblazen. Als dat nog niet helpt en je wilt je garantie niet vernaggelen door de muis open te schroeven, dan zou ik ermee terug gaan.

• d-super
  • Laatst online: 22:34
heb ik ook gehad,probleem opgelost door de stofzuiger erbij tehalen.
Balletje verwijderd en toen de stofzuigermond erop. :)

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Batterijen op ?

• Techknow
net nieuwe batterijen, dacht eerst ook dat dat het was...

• Techknow
stofzuiger helpt ook niet...
wordt alleen maar erger...

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 14:03

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Denk inderdaad brakkes sensor ff schoonmaken of ruilen als je nog garantie hebt niet gaan kloten gewoon ruilen

Verwijderd

bij mij kwam er teveel daglicht bij......
Want de controle L-R was via een opto-device en een wieltje met gaaatjes. Muis "donkerder" gemaakt van binnen: opgelost.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 15:14

WhiteDog

met zwarte hond

Dat ligt aan de warmte. Schijnt er soms zonlicht rechtstreeks oop de muis? Heb dit ooit eens meegemaakt met zo'n Mitsumi muis. Telkens de zon erop kwam bleef hie zo "hangen".

Verwijderd

warmte... zou ook kunnen.
Zelf houd ik het op het licht want als ik effe de hand ervoor hield deed het meteen goed, thermische effekten zijn meestal trager.
Pagina: 1