Toon posts:

Zet hier je CM 01/02 ontdekte talenten neer

Pagina: 1
Acties:
  • 4.122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige dagen ben ik verslaafd aan het fantstische voetbalmanager spel Championship Manager 2001/2002. En in dat spel is er niks mooier dan goedkoop een middelmatig spelertje te kopen die een wereldspeler blijkt te zijn/worden. Deze spelers heb ik tot nu toe ontdekt

Fernandinho (alleen de naam al)
Sergio van Dijk
Arjen Robben

Als groningen supporter ben ik natuurlijk altijd F.C. Groningen en heb ik mijn in degradatiegevaar zijnde clubbie mooi naar de 6e plaats gestuurd.

Verwijderd

Bij fulham speelt een goeie gast, davis heet ie geloof ik. Verder kijk ik vaak in sweden, veel gasten van 15 - 16 jaar die al goede stats hebben.

Verwijderd

Topicstarter
niet meer cm spelers hier???????????

Verwijderd

Heb het wel gespeeld, voornamelijk cm2, een paar jaar geleden.

Begon altijd met halifax town in de conference maar weet niet echt goede spelers om te kopen. En als je van te voren al weet wat goeie talenten zijn is het toch niet leuk meer. Het gaat er om zelf juist een talent te vinden.

Niet om gebruik te maken van het spel door telkens zelfde talenten te kopen.

Verwijderd

Joe Cole...Engelsman...gekocht om Van Bommel op te volgen...en hij doet het veel beter :)

Mike Zonneveld ontwikkelt zich ook erg goed trouwens.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

kallstrom natuurlijk (en vele andere zweedse gasten)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Japser

Jeej!

Hmm...maar toch vind ik het vbreemd. Ik biedt soms wel miljoenen euro's voor spelers, maar toch komen ze niet. Ik ben trouwens manager van de Graafschap. Ik heb een bod gedaan op een speler van Be Quick, die had een finishing van 20 en daar ga ik voor. Ik denk ach amateurs, ik biedt ze lekker een slordige €675.000. Maar dat mannetje had het lef om nee te zeggen...ik bedoel..waar slaat dat op???

Ook ben ik benieuwd hoe ik nou spelers kan kopen die niet meteen getransfereerd worden , maar pas na een bepaalde datum. Ik heb zo Marinho Promes moeten verliezen, die ik anders voor € 2100000,- had kunnen verpatsen, aan Sparta en die krijgen hem pas na het einde van de competitie? Ik wil ook spelers zo vast zien te leggen!?!?

Verwijderd

Had van de week een 13jarige jeugdspeler, maar was binnen 2 weken gestopt. Omdat hij een blesure had.

Verwijderd

Je hebt inderdaad in Zweden grote aantallen talenten rondlopen. Vergeet daarbij Jonas Lunden en Selakovic (die trouwens net door Heerenveen is gekocht) niet!!

Leuke goedkope spelers zijn verder Ibrahim Said van Al-Ahly en Marnix Kolder doet het ook meestal wel goed.

Verwijderd

Hej.... een paar tipjes van de meester :P Als jullie meer willen dan ja dan....... Nee om even ontopic te komen ik speel het spel al jaren , en uren per dag. Een paar talenten zijn:

Harbuzi van Malmo
John Terry van Chelsea
Salami van ??? ff zoeken weet club niet meer
Heitinga uiteraard Ajax
Fernando Torres van Atletico Madrid
Harasimowich uit Polen miscchien spel je het iets anders
Solis free transfer uit Costa Rica
En idd spelers van Al Ahly zijn errug goed meestal.
Ishizaki uit zweden
>> oh ja :P deze is ook wel goed Cherno Samba <<<<<<<
Dit is even uit mijn hoofd wat ik weet er zijn er ongetwijfeld meer, ik heb er een lijstje van gemaakt thuis.
Ben nu namelijk op werk :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 00:13 schreef xJapser het volgende:
Hmm...maar toch vind ik het vbreemd. Ik biedt soms wel miljoenen euro's voor spelers, maar toch komen ze niet. Ik ben trouwens manager van de Graafschap. Ik heb een bod gedaan op een speler van Be Quick, die had een finishing van 20 en daar ga ik voor. Ik denk ach amateurs, ik biedt ze lekker een slordige €675.000. Maar dat mannetje had het lef om nee te zeggen...ik bedoel..waar slaat dat op???

Ook ben ik benieuwd hoe ik nou spelers kan kopen die niet meteen getransfereerd worden , maar pas na een bepaalde datum. Ik heb zo Marinho Promes moeten verliezen, die ik anders voor € 2100000,- had kunnen verpatsen, aan Sparta en die krijgen hem pas na het einde van de competitie? Ik wil ook spelers zo vast zien te leggen!?!?
Een speler niet meteen kopen kan alleen als zijn contract afloopt. In de laatste 6 maanden van zijn contractduur is de speler vrij om te gaan praten met andere clubs. Je krijgt er dan ook een optie bij in het spelersmenu "approach to sign". Als je dan een contract overeenkomt met de speler zal deze zich bij je team voegen als zijn huidige contract afloopt (meestal in juni) en hoef je geen transfersom te betalen. Als je een speler in je shortlist zet krijg je automatisch bericht als zijn contract nog maar 6 maanden doorloopt.

In CM01/02 kun je in feite een speler ook benaderen als zijn contract niet meer beschermd is (protected = no) en heb een contract aanbieden. Mocht je dan een contract overeenkomen moet je wel een transfersom betalen, die wordt bepaald door een derde partij. Deze transfersom ligt meestal iets lager dan de waarde van de speler.

Verwijderd

Oh jaa ben nog ff wat mannen vergeten *D

Bak van Polonia >>> Koop hem niet te vaak hij is te goed.
Julius Aghahowa ofzow in ieder geval hij zit bij Shaktar :)
Ndiaye van Shakatar
Udeze van PAOK saloniki

Dit zijn niet allemaal talenten maar :) wees niet getreurd ze zijn geniaal. >:)
Pagina: 1