[Toetsenbord kopen]Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Omdat mijn huidige toetsenbord niet voldoet (draden altijd te kort, of hij neemt m'n muis mee), wil ik graag een nieuwe kopen. Bij mijn vriendin heb ik op zo'n Logitech ding zitten typen, en die is bijna perfect, alleen kloppen een paar puntjes niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2721.gif
Dit is 'm

Natuurlijk heb ik ook nog verder gekeken.. :)

Ik ben zoek naar een draadloos toetsenbord, mét zo'n mooie knik bij de toetsen, wat dus "ergonomischer" typt. Ik typ met 10 vingers blind, en na een tijd op zo'n ding getypt te hebben kan ik alleen maar zeggen dat het veel fijner werkt. :)

Als ik naar Microsoft kijk, dan zie ik dat alleen deze 2 in aanmerking zouden kunnen komen:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/images/nke_callout.jpg
Microsoft Natural Keyboard Elite

Deze valt natuurlijk zwaar af, als je alleen al naar de pijltjestoetsen en de Insert, Home, PageUp, Delete, End en PageDown knoppen kijkt :r

Deze is dan al beter:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/Images/nkp_callout.jpg
Natural Keyboard Pro
Deze zou perfect zijn, alleen.. :(
....hij is niet draadloos... |:(

Microsoft heeft alleen maar toetsenborden die draadloos zijn zonder "knik"

Logitech doet het ook heel leuk, in feite zou het als eerste genoemde toetsenbord perfect zijn, als de toetsen normaal zouden zijn, ook hier zijn de Insert, Home, PageUp, Delete, End en PageDown toetsen helemaal fout.. zooo jammer.. :'(

Alle andere draadloze toetsenborden van Logitech zijn weer zonder "knik".

Zijn er misschien mensen die een leuk alternatief voor me hebben? Of me misschien op een ander merk kunnen wijzen?

Ik ben dus op zoek naar alleen een toetsenbord, maar als hij alleen in combinatie met muis te koop is, dan ben ik evt. ook wel bereid om die erbij te nemen.. *D

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verlengkabeltje(s) ?

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Modden ,een cordless en ergonomisch bordje kopen en dan de kabels van de ergonomische afhalen en die receiver eropbouwen.

Verwijderd

zie probleem niet
verleng kabel ertussen en gaan met dat ding.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
en gamen op dat ding kun je natuurlijk vergeten als je wat meer binds hebt ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Skate2000
Op zondag 06 januari 2002 19:44 schreef basiep het volgende:
en gamen op dat ding kun je natuurlijk vergeten als je wat meer binds hebt ;)
Hey, die snappik niet.

Modden lijkt me een beetje kut, omdat ik dan 2x zo'n set moet kopen, zo rijk ben ik nou ook weer niet.. :( maar niemand weet dus een ander merk ofzo??

Of komen er binnenkort nieuwe keyboards uit?? :) :9 zou zo mooi zijn

Verwijderd

Ik heb gewoon een gedraad bordje, maar dan met een lange kabel eraan, nergens last van, en hij werkt nog fijn ook.

Wat ik hiermee wil zeggen: koop er voor een paar gulden een verlengkabel bij, en je hebt toch een prachtig geknikt toetsenbord? Draad heeft altijd al aan een toetsenbord gezeten, dus dat daar moet je onderhand wel aan gewend zijn.

Verwijderd

't is vele malen gezegd, maar verlegnkabeltje is het makkelijkst en goedkoopst!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zondag 06 januari 2002 19:26 schreef Skate2000 het volgende:
Logitech doet het ook heel leuk, in feite zou het als eerste genoemde toetsenbord perfect zijn, als de toetsen normaal zouden zijn, ook hier zijn de Insert, Home, PageUp, Delete, End en PageDown toetsen helemaal fout.. zooo jammer.. :'(
Bij dat bovenste microsoft keyboard zijn die pijltjestoetsen idd kut.
Maar wat is er verder zo'n ramp aan die Insert, Home, PageUp, Delete, End en PageDown toetsen?
Ik zie het probleem niet hoor :?

Ik vind zelf grote shift en backspace toetsen heeeeel belangrijk.

• Skate2000
Hmz. dan moet ik toch maar voor de Natural Keyboard Pro gaan, lijkt me.. :) Dank jullie wel, een verlengkabel is ook wel een leuk id, als ik op mijn bed wil gaan zitten.. :)

Verwijderd

ja die zou ik ook kopen dat is tog wel de beste keuze heb hem namelijk ook getest :D werkt heel :9~

Verwijderd

waarom geen optische muis,
Deze bijvoorbeeld wel prijzig maar wel cool:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov105.gif

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Omdat hij misschien dat toetsenbord niet wil??? |:(

• Skate2000
Op maandag 07 januari 2002 09:19 schreef wizler het volgende:
waarom geen optische muis,
Deze bijvoorbeeld wel prijzig maar wel cool:
[afbeelding]
Misschien wil ik er ook wel zo'n leuk knikje in hebben??

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

sorry de de fucked up lay out maar anders zie je het niet..

Elk toetsenbord is wennen ook al zitten toetsen anders. Ik heb het onderstaande toetsenbord van microsoft en ben er zeer tevreden over.

Tis fff wennen maar, ik zou niet anders meer willen, die extra toetsen cut copy paste en die grote scroll knop zijn erg makkelijk. Kijk een naar die delete, end, home pgd up/down knoppen, die zitten vreemd maar het is allemaal een kwestie van wennen. Er zitten wel meer knoppen op een niet normale plaats bij dit toetsenbord. Wat d8 je van de knoppen undo en redo???

Ik ben gewend aan dit toetsenbord en ik wil niet meer anders het typt super en is echt makkelijk. Het probleem is bij anderen... die hebben niet zo'n toetsenbord ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/reviews/hardware/keyboards/ms/office_keyboard/images/keybaordfull.jpg

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Skate2000
Op maandag 07 januari 2002 10:23 schreef MRic3 het volgende:
Ik ben gewend aan dit toetsenbord en ik wil niet meer anders het typt super en is echt makkelijk. Het probleem is bij anderen... die hebben niet zo'n toetsenbord ;)
Nee, daar zeg je ook wat leuks.. ik wil blind op de DELETE kunnen tikken, niet dat ik daar net aan gewend ben, en dat ik dan op school niet meer kan typen.. Zo'n knikje maakt niet zoveel uit, maar als ze ook nog toetsen op een andere plaats gaan zetten, dan is niets meer snel te vinden.

Is het trouwens zo dat al die knip/plak toetsen ook werken ZONDER drivers? >:) Dat het toetsenbord gewoon zelf CRTL-V enzo doet? Zou wel gaaf zijn..

maar dan valt hij nog af, ik heb er een keer op getypt, hij typt heel fijn, maar dat doet mijn huidige toetsenbord ook..

IK WIL EEN KNIKJE!!

Is er niemand die me toevallig op andere merken kan wijzen? 8-)

• MRic3
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Wat ik wilde zeggen, je raakt aan een toetsenbord gewend... niet dat je dat office toetsenbord moet nemen.

Als jij op toetsenborden typt met een knikje en op school b.v. geen knikje dan maak je op school meer fauten (spreek uit ervaring van meerdere personen) en zo natuurlijk ook met knoppen die op andere plekken zitten bij verschillende toetsenboren (ik was bang bij dit toetsenbord dat de "enter" toets te klein was want ik heb altijd zo'n 3 knops enter gehad :? , maar het went vanzelf.)

Zo'n knikje heb ik gehoord is superfijn als je goed kan typen.

En al die extra toetsen die op mijn toetsenbord zitten werken natuurlijk wel met een driver... elk toetsenbord, dit is een echte driver. Ik heb er hiervoor 1 gehad daar moest ik een appart programma voor instaleren voor die extra knoppen wat dan in de system tray ging staan, dat was irritant. Een goed/fijn/soepel/makkelijk toetsenbord is zeer belangrijk...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

/me heeft het eerste Logitech toetsenbord ook...

Erg fijn toetsenbordje hoor! Maar waarom wil je perse 2 rijen
en 2 kolommen voor die 6 toetsjes??? Ik erger me er helemaal
niet aan, dat het zo ingedeeld is. En je kan de onderste 2
mooi gebruiken voor het opzij hellen naar links en rechts (bij
het gamen dan). Ik zou zeggen, ga voor die Logitech! Want voordat
Logitech een ergonomische, optische van dit type heeft uitgebracht,
verloopt er nog wel een jaartje vrees ik...

Maar goed, number 1! Go and get yourself one >:)

Edit:
Ik kan dus ook blind en met 10 vingers typen. Ik heb het nog
es doorgelezen, en bij die Logitech zitten de pijl toetsen iig
normaal (in tegenstelling tot die Micro$hit- :r :r :r |:()
En de muis gamet (vinnik dan) ook lekker... Maar ja, dan heb
je weer van die figuren. Optisch en draadloos (lees batterijen)
is ook niet alles hoor! Dan moet je een accu hebben (lithium),
maar ook dat kan nog wel ff duren...

• Skate2000
Op maandag 07 januari 2002 13:53 schreef _Brake_ het volgende:
* Skate2000 heeft het eerste Logitech toetsenbord ook...

Erg fijn toetsenbordje hoor!

.....

Maar goed, number 1! Go and get yourself one >:)
Je hebt het over het toetsenbord dat helemaal bovenaan staat? Hoever is het bereik van dat ding, en kun je 'm ook in combinatie met een andere muis gebruiken?? :?

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 13:57 schreef Skate2000 het volgende:

[..]

Je hebt het over het toetsenbord dat helemaal bovenaan staat? Hoever is het bereik van dat ding, en kun je 'm ook in combinatie met een andere muis gebruiken?? :?
Het bereik ik ongeveer (helaas :() maar 2 a 3 meter...
In combinatie met een andere muis kan geloof ik niet (ooit
van een verkoop figuur gehoord), maar dat wil ik ook wel! Dan
gewoon die optische ernaast. Kleuren passen wel een beetje
bij elkaar. Maar dan krijg je (geloof ik) frequentie gezeik...

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

het kan wél een andere muis bij je optische desktop, geen probleem !! de software regelt het wel, trouwens logitech heeft ook de prof editie van dat tobo, das ook krom !!

Deze plek is te koop.

• Skate2000
Op maandag 07 januari 2002 14:35 schreef KeeZ.TI het volgende:
trouwens logitech heeft ook de prof editie van dat tobo, das ook krom !!
Bedoel je met knikje?? :o Of gewoon krom in de figuurlijke zin? :+

Verder denk ik niet dat 2 draadlozen dingen elkaar in de weg gaan zitten, omdat je meerdere frequenties kunt instellen.. :)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb de logitech cordless pro, maar hoezo zitten de home insert page up enz. toetsen verkeerd ?
Ze staan iet omgedraaid, maar zeker niet onhandig hoor.
Ik vind het een heel fijn toetsenbord en ben er zeer tevreden over, dus zeker een aanrader :9~

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 14:35 schreef KeeZ.TI het volgende:
het kan wél een andere muis bij je optische desktop, geen probleem !! de software regelt het wel, trouwens logitech heeft ook de prof editie van dat tobo, das ook krom !!
Jaaaaaaaaaaa! Zeker weten? Die verkoper die ik voor me neus
had, zag er niet zo heel slim uit hoor ;)... Dan ga ik die
optische dus ophalen. Mooi werk :) En ze werken ook op 1
ontvanger he! Enne, hoezo van de optical een pro version!?

• Papa Roach
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 19:32 schreef terw_dan het volgende:
Modden ,een cordless en ergonomisch bordje kopen en dan de kabels van de ergonomische afhalen en die receiver eropbouwen.
kijk, dat zijn tweakers 8-)

• Skate2000
Op maandag 07 januari 2002 21:15 schreef paparoach het volgende:

[..]

kijk, dat zijn tweakers 8-)
:P LOL... maar zoveel geld heb ik niet, dan moet ik 2 van die sets kopen... :( Dat gaat me net te ver.

Leuke oproep voor MS toetsenbord eigenaars:
Typt je toetsenbord lekker?

Dit lijkt misschien een stomme vraag, maar van een niet nader te noemen betrouwbare bron heb ik gehoord dat een Logitech vele malen lekkerder typt dan een MS keyboard.. Ik wilde voor de MS Natural Keyboard Pro gaan, niet draadloos, wel knikje en normale toetsen. Maar als MS fout typt, kan ik beter voor Logitech gaan..

Ik wil dus eerst weten of MS wel lekker typt, en of Logitech lekker typt.. (Ja, ik ga van de week ook ff zelf kijken en klooien, bij OC of Dynabyte ofzo.. :7 )
Pagina: 1