Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
Wat bedoel je met niet detecteren ?Op zondag 06 januari 2002 19:24 schreef McRed het volgende:
Wanneer ik alleen mijn netwerkkaart installeer of alleen m'n modem dan werkt deze. Wanneer ik ze alle twee installeer dan werkt de modem niet meer. Bij apparaatbeheer (W98) staat dat er geen conflict is maar zogauw ik Iexplorer start dan kan ie de modem niet detecteren. Waar kan dit aan ligen? (beiden zitten in een ISA slot)
Je bedoelt dat je niet kan surfen of zo ?
Je gebruikt toch IE niet om mee in te bellen ?
Wat bedoel je met niet detecteren ?
Bij apparaatbeheer staat deze modem wel maar in feite doet w98 dat deze er niet is. Als ik m eruithaal en opnieuw installeer kan ik m niet laten detecteren (nieuwe hardware). Haal ik echter de netwerkkaart eruit en installeer ik dan de modem dan ziet ie m wel!
Bij apparaatbeheer staat deze modem wel maar in feite doet w98 dat deze er niet is. Als ik m eruithaal en opnieuw installeer kan ik m niet laten detecteren (nieuwe hardware). Haal ik echter de netwerkkaart eruit en installeer ik dan de modem dan ziet ie m wel!
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
lijkt mij een IRQ probleem. klinkt ook meer als iets voor HA.
Kun je niet het irq adres van de netwerk kaart wijzigen in windows als deze gedetecteert is en dan hopen dat daarna je modem weer gevonden wordt. Je modem zit waarschijnlijk op irq3/4 waarop zit je nic
Kun je niet het irq adres van de netwerk kaart wijzigen in windows als deze gedetecteert is en dan hopen dat daarna je modem weer gevonden wordt. Je modem zit waarschijnlijk op irq3/4 waarop zit je nic
rechts klikken op deze computer -> eigenschappen -> en dan onder systeemapparaten naar gele uitroeptekens / rode kruizen zoeken
hij had geen conflicten..........Op zondag 06 januari 2002 20:23 schreef xeninex het volgende:
rechts klikken op deze computer -> eigenschappen -> en dan onder systeemapparaten naar gele uitroeptekens / rode kruizen zoeken
idd lijkt mij ook een IRQ probleem, ff changen in de bios
Deze plek is te koop.
Pagina: 1