Toon posts:

Mooiere gratis nieuwspoll ??

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier, dit is mijn eerste post.

Op mijn site www.eightball.tmfweb.nl heb ik een nieuwspoll gezet. Op zich ziet hij er wel redelijk uit, ik heb 'm bijgewerkt zodat hij bij de site past.

Mijn vragen:

- Zijn er ook gratis newspolls te vinden met een cirkeldiagrammetje of een grafiekje? (heb nu 3 lullige staafdiagrammetjes)
- Zijn die diagrammetjes ook in je site te krijgen?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 19:07 schreef pooliscool het volgende:
Ik ben nieuw hier, dit is mijn eerste post.

Op mijn site www.eightball.tmfweb.nl heb ik een nieuwspoll gezet. Op zich ziet hij er wel redelijk uit, ik heb 'm bijgewerkt zodat hij bij de site past.

Mijn vragen:

- Zijn er ook gratis newspolls te vinden met een cirkeldiagrammetje of een grafiekje? (heb nu 3 lullige staafdiagrammetjes)
- Zijn die diagrammetjes ook in je site te krijgen?
Allereerst: welkom op deze verzameling van tweakers.
Als second item: gebruik vaak en goed de search, bovenin. En lees de FAQ van het forum waar je komt. Daarin staan al veel oplossingen.

Jouw vraag staat ook wel ergens in de search denk ik. In ieder geval weet ik het antwoord niet.

Verwijderd

da's ook lekker
2 topics met praktisch dezelfde inhoud.
in principe kun je dr vanuit gaan dat een gratis en mooi niet samengaan. Dus als je echt een poll/forum wilt die compleet aan jouw wensen is aan te passen, dan zul je je toch moeten gaan verdiepen in PHP, dunkt me.

Verwijderd

Topicstarter
dan zal ik eerst maar eens op gaan zoeken wat PHP is.
Ik zei al dat ik nieuw was, relax, zal voorlopig laatste post zijn.
Ik ga de Faq ook checken

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

1. www.php.net voor verdere uitleg
2. als er een poll met een cirkeldiagram is, zal die ook wel in de site te bouwen zijn, het is immers geen tv-quiz

* Thijsmans vond vraag 2 voor de hand liggen

tip: www.google.com, die polls met cirkeldiagram is vast wel ergens gratis. succes

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op zondag 06 januari 2002 19:17 schreef pooliscool het volgende:
Ik ga de Faq ook checken
Dat is meestal iets wat je doet voordat je een vraag stelt. De FAQ staan tenslotte de meest gestelde vragen.

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zoek.. en noem niet in elke post je URL.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.