Toon posts:

Diablo II online

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand een paar tips geven aan een battle.net newbie? Een beetje uitleg over de community, clans enzo... Ik weet dat er heel wat meer zit dan de paar games die je vindt als je op join klik, maar veel verder ben ik eigenlijk niet gekomen...

Verwijderd

gewoon spelen zo kom je er zelf wel achter... ik neem aan dat je diablo 2 wel singeplayer hebt gespeeld? nah dan moet je niet al te veel problemen hebben met multieplayer (alleen daar zijn cheaters :( )

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Voor al je Diablo 2 Classic/Lod vragen:
[topic=370701/1/25]

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Hoe erg is het probleem van cheating in Diabo II, en wat voor narigheden kan je verwachten bij het online spelen?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Euhh nou ik heb wel een clan voor je:
www.immortalityclan.com

Ennuh er zijn er idd meer, maar ja die zitten meestal dan vol en da laat ie ze niet zien. en je er zijn er een heleboel met password, en die zie je ook niet maarja alleen van mensen die je kent kan je waarscijnmlijk in met password. En verder moet ik je niet meer vertellen denk ik :) Ohja je friends list is makkelijk:
/f list = al je vrienden zien
/f add = iemand toevoegen

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 06 januari 2002 19:09 schreef Kramers het volgende:
Hoe erg is het probleem van cheating in Diabo II, en wat voor narigheden kan je verwachten bij het online spelen?
Als je hc speelt en gewoon samen met iemand die je kent, dan kom je echt weinig cheaters tegen, ik dan tenminste!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Het probleem met cheaten in D2 merk je snel genoeg. Maak elke keer voordat je gaat gamen gewoon een back-up van je saves en er kan nix mis gaan.

There is no magic.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

Soullie

Planeshift

Clan forum waar ik lid van ben :)

http://www.gameforum.nl/forum.asp?FORUM_ID=158&CAT_ID=21&Forum_Title=The+Nightmare+clan

Tis idd triest gesteld.. 2 clan members zijn het afgelopen jaar gehacked... en 1 persoon is zijn guardian angel weg gescammed... gelukkig voor hun zaten ze in een clan die wel wat items kon afstaan anders zit je daar lekker solo zonder iets....

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan niet liefje :) B.net gaat via de servers van blizzard en dus kan je geen saves maken of je moet open bedoelen :) en dat SUX altijd Closed B.net doen

Verwijderd

Closed wordt ook dagelijks erger, steeds meer dupes en crashexploits...en dan ook nog talloze exp-leechers en lame pk's...nauwelijks nog lol. En je kan er idd niet veel tegen doen, backup van je saves kan uiteraard niet op closed.

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 19:33 schreef Wing het volgende:
Closed wordt ook dagelijks erger, steeds meer dupes en crashexploits...en dan ook nog talloze exp-leechers en lame pk's...nauwelijks nog lol. En je kan er idd niet veel tegen doen, backup van je saves kan uiteraard niet op closed.
dupes is klote, maar crashexploits zijn er al niet meer, en exp leecher is makkelijk op te lossen sau-barbarian goes hostile on XXXXXXXXXX >:) en tje lame PKers hek zelf nooit last van :) Ama'z etc doen me barb toch niet genoeg dmg :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 06 januari 2002 19:45 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dupes is klote, maar crashexploits zijn er al niet meer, en exp leecher is makkelijk op te lossen sau-barbarian goes hostile on XXXXXXXXXX >:) en tje lame PKers hek zelf nooit last van :) Ama'z etc doen me barb toch niet genoeg dmg :)
tja alleen kun je dan niet meer het cowlvl in... of je hostiled de hele party etc.... lekker slim gedaan van blizard |:(

cowlvl is pk free

oplossing tegen leachers clan game

Verwijderd

Topicstarter
Tja... Ik was al een tijdje aardig bezig, maar steeds games joinen met veel onbekenden begint wel te vervelen, en het grote probleem: ik ken nog niemand. Maar dat verandert wel, denk ik. Toen ik de grote topics hier (1000+ posts!) zag over d2 dacht ik yes!

Ik speel voornamelijk softcore (sorc, lvl 48 + 32, mislukte lvl 30 pally), nog steeds niet ge-pked gelukkig...

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik ken eigenlijk niemand van GoT in diablo2 :)....

ik ken een stuk of 15 nederlanders.. voor de rest is het net of er alleen maar duitsers en fransen op "europe" realm zijn :)

en PK's zijn gewoon zielige mensen die het leuk vinden voor anderen te killen... als je 30 lvl's hoger bent als iemand doe je het niet voor het beetje geld wat iemand dropt...

is er dan een GoT game of GoT channel ? :) zo ja check ik dat wel eens :)

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 20:25 schreef chihokwok het volgende:
Tja... Ik was al een tijdje aardig bezig, maar steeds games joinen met veel onbekenden begint wel te vervelen, en het grote probleem: ik ken nog niemand. Maar dat verandert wel, denk ik. Toen ik de grote topics hier (1000+ posts!) zag over d2 dacht ik yes!

Ik speel voornamelijk softcore (sorc, lvl 48 + 32, mislukte lvl 30 pally), nog steeds niet ge-pked gelukkig...
Gewoon daar reageren etc leer je ons wel kenne :P

Verwijderd

Ik zou je ook aanraden om een beetje aan te lullen met D2 dudes. In b.net chatbox of gewoon op tweakers. :)
Veel vrienden = veel items als jet goed aanpakt :)
Xou maar beginnen bij Sauron ofzo :P

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 18:20

Canon23

>>MY<< world

Dude welcome to the family :P (ik waarschuw je je leven is vanaf vandaag niet meer hetze;fde ;) )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 06 januari 2002 19:33 schreef Wing het volgende:
hoe kom jij dat allemaal tegen als je EN nooit speelt, en pas lvl 20 bent????

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 17:34 schreef Mini-bad het volgende:
Ik zou je ook aanraden om een beetje aan te lullen met D2 dudes. In b.net chatbox of gewoon op tweakers. :)
Veel vrienden = veel items als jet goed aanpakt :)
Xou maar beginnen bij Sauron ofzo :P
Dropt die beter als pindle dan ? ;)

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 18:12 schreef Soullie het volgende:

[..]

Dropt die beter als pindle dan ? ;)
O-) Neh >:)
Ik ga geen hele charc items weg geven zoals ik eerder wel dee ;) hele necro, barb of ama aankleden voor die lui die net beginnen :D al me mules zijn kinda empty :P

Verwijderd

nee Sau da snap ik :)
maar ik denk als jij met je lvl 99 baba een beetje in hell rond ligt te dabben, dat je dan best aardige items vindt voor een lvl 20 rookie >:)

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 19:00 schreef Mini-bad het volgende:
nee Sau da snap ik :)
maar ik denk als jij met je lvl 99 baba een beetje in hell rond ligt te dabben, dat je dan best aardige items vindt voor een lvl 20 rookie >:)
nou ik pak alleen uniques op en set :P
maaruh ben nog maar 88 :(

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 19:12 schreef SaURoN het volgende:

[..]

hehe :P 88 is ook een grote pappa voor een 20 rookie :D

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Kwil ook meedoen :'( Shit ISDN :(

Mjah, dan nog maar ff SP, zodra ik kabel fzow heb doe ik ook mee....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 19:12 schreef SaURoN het volgende:

[..]

88 pas.. ow ik d8 dies al 99 :).....

• SaURoN
  • Niet online
nee ben ff maandje toen gestopt en ga nu door voor 99 :)

Verwijderd

hoe kom jij dat allemaal tegen als je EN nooit speelt, en pas lvl 20 bent????
Omdat ik misschien momenteel met een lvl 96 en lvl 82 hc char aan het gamen ben ? En ik hou de hackforums bij, wel handig om te weten wat ze je allemaal kunnen flikken.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:59 schreef Wing het volgende:

[..]

Omdat ik misschien momenteel met een lvl 96 en lvl 82 hc char aan het gamen ben ? En ik hou de hackforums bij, wel handig om te weten wat ze je allemaal kunnen flikken.
leg uit...

Verwijderd

Nou, het is wel handig om te weten dat sommige pk's bijvoorbeeld de druid bug gebruiken (ja die werkt nog steeds) om je te droppen, zodat hun vriendjes je kunnen killen voor je time-out...een gewaarschuwd mens telt voor twee, vooral op hc :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

er was toch ook iets met gold droppen rond een wp of zowiets ? :)... geen id wat pcies maar dat veroozaakt ook een drop ? :)

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zondag 06 januari 2002 19:14 schreef The_Will het volgende:
Het probleem met cheaten in D2 merk je snel genoeg. Maak elke keer voordat je gaat gamen gewoon een back-up van je saves en er kan nix mis gaan.
|:(
Ja, juuuist, een backup van je saves op Battle.net |:(
Je saves staan OP battlenet, daarom is het juist zo veilig |:(

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 22:02 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

|:( als meneer ff goed leest :+
Op zondag 06 januari 2002 19:24 schreef SaURoN het volgende:
Kan niet liefje :) B.net gaat via de servers van blizzard en dus kan je geen saves maken of je moet open bedoelen :) en dat SUX altijd Closed B.net doen

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Op maandag 07 januari 2002 22:02 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Tering chill us ff man.

Ten eerste: Vergissen is menselijk!
Ten tweede: Hij zei in z'n post niet of ie Open of Closed ging spelen, dus mijn post is niet complete onzin.
Ten derde: Zie Saurons post!

There is no magic.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, 1 topic is wel zat lijkt me ;)

[topic=370701/1/50]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.