Goedenavond beste mede Tweakers...
Al een tijdje heb ik een T68 van Ericsson met een Ben Vaak abonnement. Nu wil ik met dit toestel gaan Wappen en mijn mail ophalen via GPRS. Ik heb alle instellingen over genomen van de Ben-Online site, maar bij het verbinden geeft hij de foutmelding "APN-Naam onjuist".
Ik heb al gesproken met Ben, maar Ben heeft van de GPRS-service weinig kaas gegeten (helpdesk modus
) en toch wil ik gebruik maken van GPRS!
De instellingen zijn:
APN-naam = internet-act
DNS = 193.79.251.39
ip = Geeft server uit, dus niets ingevuld
ID = zelfde als Ben-Wap id
Password = zelfde als Ben-Wap password
Voor de rest heb ik alle instellingen op standaard staan. Ik heb met search net iemand gevonden die met een t39 en Ben gewoon kon gebruik maken van de GPRS-diensten en Ben dus dit moet ook mogelijk zijn met mijn T68.
Al vast bedankt mannen (en de vrouwen natuurlijk
)
Al een tijdje heb ik een T68 van Ericsson met een Ben Vaak abonnement. Nu wil ik met dit toestel gaan Wappen en mijn mail ophalen via GPRS. Ik heb alle instellingen over genomen van de Ben-Online site, maar bij het verbinden geeft hij de foutmelding "APN-Naam onjuist".
Ik heb al gesproken met Ben, maar Ben heeft van de GPRS-service weinig kaas gegeten (helpdesk modus
De instellingen zijn:
APN-naam = internet-act
DNS = 193.79.251.39
ip = Geeft server uit, dus niets ingevuld
ID = zelfde als Ben-Wap id
Password = zelfde als Ben-Wap password
Voor de rest heb ik alle instellingen op standaard staan. Ik heb met search net iemand gevonden die met een t39 en Ben gewoon kon gebruik maken van de GPRS-diensten en Ben dus dit moet ook mogelijk zijn met mijn T68.
Al vast bedankt mannen (en de vrouwen natuurlijk
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...