Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Als ie nu op regio 1 staat kan je dus geen regio 2,3,4,5,6 dvd's afspelen. Dan krijg je dus een foutmelding. Alle dvd's die je in Nederland (legaal) koopt zijn regio 2, PAL.
Die regio instelling is iets dat je in de speler zelf veranderd. Dus als je onder Win2K insteld dat ie regio 1 is, zal ook onder win98SE de regio van je speler 1 zijn!!! Zet dus die speler op regio 2, en dan zouden ze het moeten doen.
Die regio instelling is iets dat je in de speler zelf veranderd. Dus als je onder Win2K insteld dat ie regio 1 is, zal ook onder win98SE de regio van je speler 1 zijn!!! Zet dus die speler op regio 2, en dan zouden ze het moeten doen.
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Ik had het verkeerd...in win2k staat ie ook op regio 2 !!!
Dus dan is mijn DVD speler dus regio 2 en mijn DVD'tje is dat ook !!! dus waarom zegt ie dan toch dat het niet goed is ???
Ik gebruik btw Softdvd standaard bij Diamond Stealth3s540.
Dus dan is mijn DVD speler dus regio 2 en mijn DVD'tje is dat ook !!! dus waarom zegt ie dan toch dat het niet goed is ???
Ik gebruik btw Softdvd standaard bij Diamond Stealth3s540.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ik had ditzelfde probleem bij mijn nieuw systeem. Normaliter hoort bij een regio gelockte drive zodra je er een DVD instopt de drive zichzelf te locken op de regio van de desbetreffende DVD die je erin stopt. Alleen gebeurt dat niet bij alle DVD's. Bij een aantal krijg de door hjouw genoemde foutmelding. Mijn drive lockte zich pas nadat ik hem een andere DVD had gevoerd (The Matrix). Of je drive gelocked is kun je zien met Drive Region Info tool op inmatrix.com. Dit tooltje geeft niet alleen de regiocode van je drive maar ook hoeveel keer je hem nog kan resetten. Veel geluk!