ik ga 256mb sdram bestellen van kingston maar nou zie ik dat de gewone en de CAS2 hetzelfde kosten
wat kan ik het beste kopen?
zie sig voor systeem specs
wat kan ik het beste kopen?
zie sig voor systeem specs
Verwijderd
ik had pc100 geheugen noname (192 mb) en toen heb ik een keer me fsb op 133 gezet met jumpers (dus 933 mhz) en toen kreeg ik blauwe schermen als windows wilde opstartenOp zondag 06 januari 2002 18:56 schreef CB het volgende:
Kingston, zeker als je wilt overklokken. Met no-name geheugen weet je nooit wat je koopt. Soms is het bijzonder goed, vaak slecht. Ik heb hier alleen maar no-name geheugen en geen van allen is echt goed. Maar ik hoef dan ook niet over te klokken via de FSB..
Verwijderd
Verwijderd
Cas lateny, dus CL2 is snellerOp zondag 06 januari 2002 19:02 schreef WuKen het volgende:
nu snap ik het nie meer
ik kom op die site (dynacomp) en wil het gaan bestellen maar nu heb ik keuze uit 2 dingen weer:
-Kingston valueram 256 Mb PC133 SDRAM CL2
-Kingston valueram 256 Mb PC133 SDRAM CL3
de CL3 is goedkoper
maar wat houdt dat CL in?
Verwijderd
als jij niet gaat overclocken kun je voldoen met 133 c3 , dat werkt dan nl. pirma op 100 cas2 , maar je zei dat je wou OC'en, dus dan zit je wel weer op een 133 bus, had je dus netzogoed 133 C2 kunnen bestellen.........Op zondag 06 januari 2002 19:13 schreef WuKen het volgende:
kheb ff op de kingston site gekeken en ik moet de CL3 hebben voor mijn moederbord thnx voor de reacties, ik heb besteld
als ik hem op 133 mhz FSB wil zette moet ik eerst een betere koelinstallatie hebbenOp zondag 06 januari 2002 19:26 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
als jij niet gaat overclocken kun je voldoen met 133 c3 , dat werkt dan nl. pirma op 100 cas2 , maar je zei dat je wou OC'en, dus dan zit je wel weer op een 133 bus, had je dus netzogoed 133 C2 kunnen bestellen.........
Verwijderd
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)