Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Probeer het eerst eens via je composite; dat is dat gele stekkertje.
Het kan zijn dat er wat met je S-videokabel is.
Controleer ook of je PAL/NTSC-instelling goed staat (Advanced settings in je video-properties); dat moet PAL zijn.
Het kan zijn dat er wat met je S-videokabel is.
Controleer ook of je PAL/NTSC-instelling goed staat (Advanced settings in je video-properties); dat moet PAL zijn.
Hij doet het inderdaad wel via dat gele stekkertje.
Bestaan er ook aansluitingen met 3 van dit soor aansluitingen? (zodat ik het geluid ook meteen kan laten meegaan?)
Bestaan er ook aansluitingen met 3 van dit soor aansluitingen? (zodat ik het geluid ook meteen kan laten meegaan?)
Ff met een SCART-splitkabel rommelen...
Je kan het wel met drie cinch (tulp)- kabels doen, maar probeer niet geluid uit je videokaart te persen he! dat lukt niet echt lekker...
Gewoon een kleine-jack-(hoofdtelefoon)-naar-2x-tulp- kabel gebruiken (in he line-out van de geluidkaart) en eventueel verlengen.
PS het is wél beter om de S-video (ps2 achtige) stekker te gebruiken dan de composiet video stekker (gele cinch). Mits je natuurlijk een s-video in hebt op je TV.
Gewoon een kleine-jack-(hoofdtelefoon)-naar-2x-tulp- kabel gebruiken (in he line-out van de geluidkaart) en eventueel verlengen.PS het is wél beter om de S-video (ps2 achtige) stekker te gebruiken dan de composiet video stekker (gele cinch). Mits je natuurlijk een s-video in hebt op je TV.
Verwijderd
yep obi, dat is een stuk beter
heb je een video of tv die svhs onderstuend en geen speciale s-video ingaan dan kan je nog altijd een scart plugje kopen/maken met een s-video ingang werkt perfekt
heb je een video of tv die svhs onderstuend en geen speciale s-video ingaan dan kan je nog altijd een scart plugje kopen/maken met een s-video ingang werkt perfekt
Helaas, bij mij lukt dat niet!
Maar in ieder geval, bedankt voor de tips! Ik ga nu eens met dat geluid kloten...
Goed weekend allen!
Maar in ieder geval, bedankt voor de tips! Ik ga nu eens met dat geluid kloten...
Goed weekend allen!
Verwijderd
ik heb mijne via de geluidskaart en de gelen aansluitng van de stekkertje van de matrox geen enkle probleem met het geluid pas wel op dat de scart blokje muit is je heb er twee
een voor in
en de andere voor uit je moet de uit hebben
een voor in
en de andere voor uit je moet de uit hebben
Pagina: 1