Toon posts:

wie gebruikt deze muis met 3d gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wie gebruikt de cordless mouseman optical van logitech met 3d gaming???

dat is dus deze muis:

http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91

Als je een andere muis gebruikt reageer dan niet.

Verwijderd

Cordless werkt (nog) niet goed met spellen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
jammer dat je link niet werkt :)..

nu wel...

A wise man's life is based around fuck you

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
* pica heeft een MS intellimouse explorer... übermaus! :)

Steam

• Zwelgje
Op zondag 06 januari 2002 18:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
* Zwelgje heeft een MS intellimouse explorer... übermaus! :)
*kuch,kuch*, MS intellimouse explorer een 'ubermaus'? ik heb zelf de draadloze explorer (optical), en das een ramp met spellen...

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

draadloos moet je ook nooit nemen, optical wel :)

• Zwelgje
Op zondag 06 januari 2002 18:50 schreef MM- het volgende:
draadloos moet je ook nooit nemen, optical wel :)
gebruik hem zelden meer voor de spellen, heb nu een logitech wheelmouse optical voor dat soort dingen,

superdingetje! (ubermaus?)

• pica
Op zondag 06 januari 2002 18:49 schreef zwelgje2 het volgende:

[..]

*kuch,kuch*, MS intellimouse explorer een 'ubermaus'? ik heb zelf de draadloze explorer (optical), en das een ramp met spellen...
Ik heb ook geen draadloze :P .

Steam

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ik hebbum zelf niet maar gast waar ik altijd mee ga lannen wel. Is wel relex hoor, ik merk er echt weinig verschil tussen met staart en zonder.

Het enige waar je wel op moet letten is dat je een extra set batterijen bij je hebt. En zorg dat je een goed merk batterijen gebruikt anders kan die beetje gaan kutten.

There is no magic.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Optical is niets mis mee - het probleem zit hem dan in het cordless gedeelte denk ik. Ik gebruik zelf een Microsoft Intellimouse Optical (Geen explorer) en ik vind hem prima voor CS, UT, Avp2..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm maar jullie gaan me allemaal niet vertellen dat mij tering dure muis waardeloos is om te gamen. ik bedoel een vriend van mij heef ook een draadloze alleen dan met bal. DING DOET HET PERFECT.. en dat kan ik van die van mij niet echt zeggen. hij scrolt perfect dat is ut um zeker niet (ook in games)

Verwijderd

draadloos werkt perfect maar je moet er geen 100 meter vandaan gaan zitten dan is het crap de le crap

• pica
Op zondag 06 januari 2002 19:04 schreef kingofhill het volgende:
draadloos werkt perfect maar je moet er geen 100 meter vandaan gaan zitten dan is het crap de le crap
la crap :P

Steam

Verwijderd

die linker lijkt wel een beetje op degene die (ik/wij)
heb(ben).

Verwijderd

Hm, ik moet ook een nieuwe muis, speel ik RTCW, beweeg ik me muis naar links blijft ie gewoon staan :( :(
Die muis is te goor van binnen :( :(
En schoonmaken is een hel, kom nergens bij, toch maar es voor een nieuw muisje gaan kijken ja :+

Verwijderd

oogmuis -> schoonmaken? nee joh :)

en ALs ie een keer vbies wordt (op de lanparty loopt de curry van je vlammetjes over de tafel en je schuift nét je muis erdoorheen) dan unplug je hem, en hang je hem een minuut of vijf in een warm sopje.
even borstelen met een zacht doekje en hij kan weer als vanouds UTen.

zo goed dat je met 1 punt vershcil met de nummer 2 derde wordt :'(

alleen cordless...

ik zie op lanparties mensen ermee rotzooien, en altijd is het huilen omdat OF de batterij leeg gaat in de instagib finale, of de verbinding is niet geweldig, of whatever. :Z elke keer is het wel iets, zeg maar.

Verwijderd

Mijn ervaring met cordless: NIET doen

Zit vertraging in, en ookal is die heeel klein, het is zeeeeeeer irritant met gamen.
Mzl

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
mijn ervaringen met optical zijn gewoon goed. Ik buttkick nog iedereen met strikeforce en andere mohaa demo...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 21:19 schreef Evilernie het volgende:
Ik buttkick nog iedereen met strikeforce en andere mohaa demo...
:Z :z :Z

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
Ik heb de dual optical van logitech, wel met een staartje. Maar wel 2 optische sensoren.
Echt een toppertje.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Okay ik HEB deze muis dus.

en hij is K*T. en niet zo'n klein beetje ook.

-hij beweegt stroef over je muismat
-hij is fucking zwaar, door die batterijen
-hij ligt niet bepaald lekker in de hand (kan aan mij liggen)
-hij is niet nauwkeurig

kortom een kutmuis. vooral het gewicht doet ding ding dus de das om.

Ik heb inmiddels een nieuwe muis gekocht. Logitech dual optical spec. edition.

hijs ONWIJS licht, beweegt ongelofelijk vloeiend, is een stuk nauwkeuriger en ligt ook lekker in de hand.

oftewel doe dat kreng weg, en koop een echte muis.

Verwijderd

ik heb ook die logitech wheelmouse optical special edition (jaja... :)).. mooi rood kleurtje! :)

ik vinnet echt een fijn muissie! lekker met gamen en windows!

Verwijderd

kutmuis!!!!

maarja ik heb hem hier naast me liggen maar doe er niks mee
ik heb nog een logitech gaming mouse :)
zon wingman
HEERLIJK!!!!! heb er zelfs 2 :)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
welke muis had jij Irons?

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

ik Had dus zo'n cordless opticaL van logitech, maar die ligt nu in de kast weg te stoffen omdat et zo'n kutding is.

ik Heb nu een dual optical van logitech

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 18:46 schreef jdvanwijk het volgende:
Cordless werkt (nog) niet goed met spellen.
:? Heeft niets met die spellen te maken hoor. Het is niet zo dat het spel zegt van: 'o wacht, cordless mouse, neh, daar doe ik niet aan mee'. Dus dat is best wel }:O -poep imho.

Mijn mening is dat het gewoon veel batterijen vreet :) Je hebt wel van die oplaadbare dingen, maar toch ;) Optical is wel aan de raden, heb ik ook, maar laat dat cordless gebeuren dan weg.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 21:47 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ik heb de dual optical van logitech, wel met een staartje. Maar wel 2 optische sensoren.
Echt een toppertje.
yep

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08
Ik had een Cordless muis van Logitech, werkte opzich prima, maar door de zwaarte van het ding, en de bal die eronder zat was ie niet zo nauwkeurig vond ik... en het was ook irri als tijdens een potje UT (en je aan het winnen was) de batterijen ineens uitvielen. :P

Anyways, ik heb nu een Microsoft Intellimouse Explorer, MET draad, en het werkt P R I M A. Wil geen andere meer...

Join het GoT Pulse-Team!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 20:10

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Logitech optical wheelmouse gewoon lekker ligt rap met rtcw en opf en andere games lekker precies en rap in windows en dat voor 65 pietermannen, echt een toppertje, kben nog al zo datk elke maand een andere neem maar deze hou ik nog ff. :p

• Fuelke
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Volgens mij moet de topicnaam veranderd worden in: welke muis gebruik jij om te gamen: optical (Y/N), cordless (Y/N)

Ik heb een Logitech Optical wheel Mouse, niet cordless.
Optical, want ik vond het verschrikkelijk irri als de muis bleef haperen en ik ze weer eens moest reinigen.
Met m'n Optical is dat al meer dan een jaar verleden tijd en sindsdien gebruik ik ook geen muismat meer.

Cordless geeft volgens mij altijd wel wat vertraging, en voor snelle reflexen is dat niet bevordelijk, zeker niet in FPS.

Wat betreft de topicstarter: ik vrees dat er weinig aan te doen is, en dat je misschien wel een miskoop hebt gedaan. Bij muizen geld altijd: test voor je koopt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

ik heb een cordless logitech optical... alles werkt.....

Verwijderd

Ik heb een Dual Optical van Logitech, ding is echt superprecies en werkt heerlijk in FPS's >:)

Verwijderd

DUAL OPTICAl :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 10:00 schreef MaXxX het volgende:
DUAL OPTICAl :)
Hier sluit ik mij volledig bij aan >:)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:37
Ik gebruik al een jaar of drie een draadloze muis voor spelletjes en sinds 3/4 jaar een logitech cordless optical. Vroeger vooral voor CS en nu wat rustigere spellen :) Maar ik vind het een prima muis voor spellen hoor (ook voor Q3, CS en UT) en het gewicht valt best mee. Het is gewoon waar je gewend mee bent.

• MTops
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Ik had deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov91.gif

En hij werkte prima... Hij lag alleen niet echt lekker in de hand. Ik heb liever iets kleinere.

Daarom heb ik nu deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov3442.gif

HEERLIJK DINGETJE!

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Ik heb de logitech dual optical (met draadje) en ik moet zeggen dat 't tot nu toe de beste muis is die ik ooit gehad heb.. nooit meer troep (dode huidcellen/huidvet) aan je wieletjes... nooit meer brakke movements..

ik kan nu een complete en bijna fatsoenlijke 360 graden circle maken zonder te schokken.. echt geniaal van die gasten.. (en perfect bij games @ 200 samples per seconde (USB met PS/2 converter (gebruik nu USB, werkt net zo goed (voor zover ik kan zien)))

DUAL OPTICAL, OR BURST! :P

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/botte_muis.jpg

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Pagina: 1