Op vrijdag 11 januari 2002 16:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Argh. Wat is dat nou voor een antwoord. Leg dan tenminste uit waarom het niet mag, of wat dan ook. Dit is echt opper-onzinnig.
Ga jij je eens ergens anders vervelen. Ik heb dat al minstens 100 keer uitgelegd, we hebben er goede redenen voor (het voegt ons inziens niets toe bijvoorbeeld) en het
MAG NIET. Ben je het daar niet mee eens
jammer dan.
Dat antwoord van Johnny Appleseed was goed. Ik zeg het niet vaak (omdat ik het niet leuk vind en omdat het elitair overkomt, maar in jouw geval blijkbaar toch nodig):
Het is ons forum, jij ben op bezoek bij ons,
wij maken de regels... En we maken die regels zo, dat het voor iedereen zo leuk en interessant mogelijk is. Dat veel mensen dat niet zien is hun probleem...
(en, ja deze post was vast bot, dat is niet anders).
Op vrijdag 11 januari 2002 16:21 schreef svdmeer het volgende:
Ik vind het wat onzinnig dat je niet van OW's af kunt komen. Zelfs een strafblad ben je in de meeste gevallen na een bepaalde tijd kwijt, en dan blijft een OW je hele leven hier staan

Een strafblad wel, maar een waarschuwing niet. Als je ergens voor gewaarschuwd bent, en je doet het nog een keer, dan ben je de lul... Je krijgt op dit forum nota bene 3 waarschuwingen voordat je geband wordt... Dat is ERG veel hoor.. Vroeger kon je er zomaar vanaf geknikkerd worden. Op GoT komen is geen voorrecht, en een ban kan je niet vergelijken met een gevangenisstraf ofzo. Eerder met een Caféverbod. Als wij vinden dat iemand hier de sfeer verpest en constant op het randje zit en diegene begaat dan na een jaar z'n vierde overtreding, dan schoppen we hem de laan uit. Maar wellicht dat we dat ook weleens anders bekijken. Er worden ook dingen ongedaan gemaakt enzo..