Inderdaad...
Verwijderd
Kijk, je hebt zegmaar 2 grote encryptietechnieken: Irdeto en Seca, ze zijn allebei digitaal. Canal+ gebruikt Seca, omdat daar zegmaar de toekomst in zit, maar er zijn ook nog een hoop Irdeto kanalen.
Je kunt het beste bij je provider (nee geen internetprovider) informeren welke decoder voor jou het beste is. De Nokia serie zijn vooral zeer goede decoders (ook leuk te tweaken met DVB2000).
Voor zover ik weet wordt het signaal gedecodeerd m.b.v. de smartcard die je krijgt als je er voor betaald hebt, of wat anders stouts mee gedaan hebt
Die smartcard gaat in een soort creditcard achtig gleufje, de Common Interface Conditional Access Module (als ik me niet vergis)...
Je kunt het beste bij je provider (nee geen internetprovider) informeren welke decoder voor jou het beste is. De Nokia serie zijn vooral zeer goede decoders (ook leuk te tweaken met DVB2000).
Voor zover ik weet wordt het signaal gedecodeerd m.b.v. de smartcard die je krijgt als je er voor betaald hebt, of wat anders stouts mee gedaan hebt

Die smartcard gaat in een soort creditcard achtig gleufje, de Common Interface Conditional Access Module (als ik me niet vergis)...
Maar met die oude decoder van ons (een van de eerste digital van Pace) kunnen we ook wel canal+ ontvangen, maar ik zal eens informeren welke voor ons het beste is, en of er ook verschil zit in de kwaliteit (niet dat dat nog veel beter kan, maar die Pace van ons loopt nogal eens vast
)
)
Inderdaad...