Toon posts:

Instelling verkeerd of Chello Lagt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Vanmorgen wilde ik gaan Counter-Strike maar om de paar minuten lagt me internet (helemaal geen verbinding meer) en dan 20 a 30 sec verder doet me internet het weer.
Ook deed vanmorgen me monitor gaar, ging op 60 Hz draaien dus ik wil even weten of het nu aan mijn computer ligt dat mijn internet het niet goed doet of aan chello....

(Vlaardingen, Holy)

Alvast bedankt

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:21
Ligt waarschijnlijk niet aan je comp.

Er zullen vanochtend wel troubles geweest
zijn bij Chello, kijk eens op hun storings
pagina!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Ik heb er gisteravond ook even last van gehad, Regio Arnhem

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Verwijderd

Topicstarter
En waar vindt ik die storings pagina, ik heb wel die van onderhoud enz gevonden maar daar staat van December vorig jaar " nieuws"
URL AJB

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op zondag 06 januari 2002 18:09 schreef cougar007 het volgende:
Hi,

Vanmorgen wilde ik gaan Counter-Strike maar om de paar minuten lagt me internet (helemaal geen verbinding meer) en dan 20 a 30 sec verder doet me internet het weer.
Ook deed vanmorgen me monitor gaar, ging op 60 Hz draaien dus ik wil even weten of het nu aan mijn computer ligt dat mijn internet het niet goed doet of aan chello....

(Vlaardingen, Holy)

Alvast bedankt
mailen en surfen ging wel snel, maar headers ophalen was vooral vanmorgen feest. Hoe dit zich verhoudt tot CS kan ik je niet vertellen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Inderdaad... ik dacht dat ik de enige was.... ik kom uit omg. Rdam... gisterenavond + vandaag... om de 3 min een timeout van +/- 20 sec... ik zit te half-life'n... gek werd ik ervan... lekker hoor.. leve chello ;(

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Thank God, nog meer mensen met hetzelfde probleem.... ik kom ook uit Rotterdam en zat vanavond ook te etteren met CS en steeds connection problem, terwijl mijn ping de hele tijd gewoon onder de 80 bleef....... ik dacht al dat het aan mijn geheugen lag.....

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik zat al te vloeken. Ik zat Unreal Tournament te spelen en had er ook last van. Ook omgeving Rotterdam.
Chello moet daar is wat duidelijker in worden

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1