Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Die doorlus op je voeding issuh gewoon rechtstreeks en kan hooguit bij een brakke case switch ervoor zorgen dat je schakelaar wat eerder stuk gaat 
bdw monitoren gebruiken 40~250W afhankelijk van 14"~22" en refreshrate.
De piek inschakelstroom (elco's laden in de voeding) is ca 15~60A (max 90A voor oudere modellen)
bdw monitoren gebruiken 40~250W afhankelijk van 14"~22" en refreshrate.
De piek inschakelstroom (elco's laden in de voeding) is ca 15~60A (max 90A voor oudere modellen)
Powered bij meergranenbrood.
Heeft idd geen invloed op je voeding 
Maar een beetje grote monitor verbruikt aardig wat (19" LG 915 zit op 140 Watt volgens mij)
Maar een beetje grote monitor verbruikt aardig wat (19" LG 915 zit op 140 Watt volgens mij)
Vreemde theorie 
Ik heb m'n halve kamer op 1 stopcontact (Moni (24", 170 Watt volgens Sony), Computer, switch, modem, stereo)... maakt toch niks uit?
M'n monitor gaat echt niet minder hard branden als ik m'n stereo aanzet ofzo
Ik heb m'n halve kamer op 1 stopcontact (Moni (24", 170 Watt volgens Sony), Computer, switch, modem, stereo)... maakt toch niks uit?
M'n monitor gaat echt niet minder hard branden als ik m'n stereo aanzet ofzo
Vermogen van mijn nieuwe monitor = 12watt (TFT)
Vermogen van huidige monitor = 160 watt (22")
Vermogen van huidige monitor = 160 watt (22")
anders koop je toch gewoon ff andere stekker en op stopcontact...
Ut maakt niks uit dus, je houdt alleen een extra gat in het stopcontact over als je het via je voeding doet.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Om even antwoord te geven : #1 neen wel of geen monitor heeft geen invloed op het vermogen van je voeding. en #2 neen er gaat niet meer vermogen naar je kast omdat vermogen afgeven wordt naarmate er vraag is, bijvoorbeeld als je kast(de computer duh
)uit is vraagt hij geen vermogen.
Je moet daar inderdaad fors mee oppassen, mn broertje heeft een 21" digital monitor, maar dat ding trekt ruim 500 Watt ( !!!!! ) oppassen dus... dat hang je dus niet zomaar aan een loopback in je voeding.... dat gaat helemaal mis.
blabla
Weet je zeker dat het geen zonnebank isOp maandag 07 januari 2002 21:11 schreef MidiMaze het volgende:
Je moet daar inderdaad fors mee oppassen, mn broertje heeft een 21" digital monitor, maar dat ding trekt ruim 500 Watt ( !!!!! ) oppassen dus... dat hang je dus niet zomaar aan een loopback in je voeding.... dat gaat helemaal mis.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Dacht rond de 100~200 Watt en in standby een stuk of 10 W
Verwijderd
als je een monitor aansluit op de achterkant van de voeding van je kast dan heeft dat geen invloed op de voeding... voor zover ik weet wordt zo'n extra stekkeraansluiting op de achterkant van je voeding direct naar het stopcontact doorgeschakeld!
dus die hierboven genoemde monitor van 500watt (lijkt mij zelf een beetje errug veel!) kan je gewoon aansluiten op de achterkant van de voeding...
mijn 17" iiyama gebruikt max. 110watt en een 19" eizo gebruikt ook iets van max. 110watt
lcd schermen gebruiken daarentegen een heel stuk minder
die hebben een max. verbruik van 40-50watt (de nieuwe dan he)
dus die hierboven genoemde monitor van 500watt (lijkt mij zelf een beetje errug veel!) kan je gewoon aansluiten op de achterkant van de voeding...
mijn 17" iiyama gebruikt max. 110watt en een 19" eizo gebruikt ook iets van max. 110watt
lcd schermen gebruiken daarentegen een heel stuk minder
die hebben een max. verbruik van 40-50watt (de nieuwe dan he)
Move HA->VB
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
t is geen zonnebank... hihi
k kan er ook nix aan doen, k heb zelfs een keer mn multimeter er tussen gehangen, en hij trekt echt 500 watt. het is een digital pro 21"..... super beeld maar trekt veel stroom, er zitten dan ook belachelijk veel functies op
en een "gewone" pc voeding schakeld de stroom naar je monitor, bij een at voeding ging het via de kast schakelaar, bij een atx weet ik niet helemaal zeker hoe het zit, ik dacht dat het daarin via een relais gaat, dus dan zit je bij 1 Ampere meestal aan het maximum, als ie gewoon doorgelust is kan je er wel meer aan hangen.
k kan er ook nix aan doen, k heb zelfs een keer mn multimeter er tussen gehangen, en hij trekt echt 500 watt. het is een digital pro 21"..... super beeld maar trekt veel stroom, er zitten dan ook belachelijk veel functies op
en een "gewone" pc voeding schakeld de stroom naar je monitor, bij een at voeding ging het via de kast schakelaar, bij een atx weet ik niet helemaal zeker hoe het zit, ik dacht dat het daarin via een relais gaat, dus dan zit je bij 1 Ampere meestal aan het maximum, als ie gewoon doorgelust is kan je er wel meer aan hangen.
blabla
Pagina: 1