I don't drive fast, I only fly low!
Stap 1: Falcon 4.0 FULL Install
Stap 2: Microsoft 1.08 US update installeren
Stap 3: Falcon 4.0 SP1A installer runnen
De 1.08 US Patch en de SP1A installer zijn te downloaden van o.a.:
www.f4community.com
www.frugalsworld.com
Kijk anders ook in de links en forum secties van deze twee sites voor andere URLs en informatie.
Stap 2: Microsoft 1.08 US update installeren
Stap 3: Falcon 4.0 SP1A installer runnen
De 1.08 US Patch en de SP1A installer zijn te downloaden van o.a.:
www.f4community.com
www.frugalsworld.com
Kijk anders ook in de links en forum secties van deze twee sites voor andere URLs en informatie.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
BEDANKT 
nu weer ff flink mn vliegtalent oppoetsen
Zeker als je online gaat vliegen met een goede Virtual Fighter Wing zoals het 87th VFW Stray Dogs!Op zondag 06 januari 2002 18:50 schreef yonexfreak het volgende:
BEDANKT
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
hehe dat zal nog ff duren
mn kennis van al die avionica etc moet nog wel ff in koppie geplaatst worden
voorlopig wil ik mn naam nog niet te grabbel gooien online bij goede fighter squadrons maar hopelijk in de toekomst

zal eerst weer eens alle trainingsmissies gaan doen
hee schiet me ff te binnen nu: is er ook niet toevallig een newbie squadron ofzo? op zo'n manier kan ik me ook niet voor l*l zetten
en toch online vliegen
mn kennis van al die avionica etc moet nog wel ff in koppie geplaatst worden
voorlopig wil ik mn naam nog niet te grabbel gooien online bij goede fighter squadrons maar hopelijk in de toekomst
zal eerst weer eens alle trainingsmissies gaan doen
hee schiet me ff te binnen nu: is er ook niet toevallig een newbie squadron ofzo? op zo'n manier kan ik me ook niet voor l*l zetten
Gewoon eerst alle trainingsmissies vliegen.
Als je net begint met Falcon 4.0 dan raad ik SP1A wel *AF*. Ik zou gewoon met 1.08i2/RP5.0 beginnen met de standaard Microprose Cockpit. Anders is alles zo ontzettend anders dan in de handleiding beschreven staat - dan kom je d'r nooit uit.
En om Falcon 4.0 meester te worden is enige serieuze studie wel noodzakelijk. Maar is wel leuk
Ik ben zelf enige weken bezig geweest met alle trainingsmissies en heb de handleiding van voor tot achter doorgelezen.
Als je dat alles snapt dan is de oversnap naar SP1A met NOG realistischer avionics een stuk makkelijker omdat je de basis princiepes kent en je begrijpt hoe alle radar modes werken.
Als je net begint met Falcon 4.0 dan raad ik SP1A wel *AF*. Ik zou gewoon met 1.08i2/RP5.0 beginnen met de standaard Microprose Cockpit. Anders is alles zo ontzettend anders dan in de handleiding beschreven staat - dan kom je d'r nooit uit.
En om Falcon 4.0 meester te worden is enige serieuze studie wel noodzakelijk. Maar is wel leuk
Als je dat alles snapt dan is de oversnap naar SP1A met NOG realistischer avionics een stuk makkelijker omdat je de basis princiepes kent en je begrijpt hoe alle radar modes werken.
je raad me dus aan om alleen de update te installen en zosnel als ik alles meer begrijp om dan over te stappen naar de SP1A...Op zondag 06 januari 2002 19:20 schreef tazzman het volgende:
Gewoon eerst alle trainingsmissies vliegen.
En om Falcon 4.0 meester te worden is enige serieuze studie wel noodzakelijk. Maar is wel leukIk ben zelf enige weken bezig geweest met alle trainingsmissies en heb de handleiding van voor tot achter doorgelezen.
nouja hopelijk ben ik snelle leerling
laat maar. ik ga nog ff oefenen. ik ben nog steeds niet goed in DED operation en Misile evasion
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Pagina: 1