Falcon 4.0 > welke files om up-2-date te zijn?

Pagina: 1
Acties:

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 20:30
heb sinds gisteren weer eens Falcon 4.0 erop gezet
wil graag weten welke files + url (naar de directe file toe) graag als mogelijk die ik nodig hem om compleet up-2-date te zijn :)

heb al de search gebruikt maar zie op sommige sites zoveel files dat ik echt niet weet welke ik allemaal moet downloaden

alvast bedankt en hopelijk tot snel in de lucht :)

I don't drive fast, I only fly low!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Stap 1: Falcon 4.0 FULL Install

Stap 2: Microsoft 1.08 US update installeren

Stap 3: Falcon 4.0 SP1A installer runnen

De 1.08 US Patch en de SP1A installer zijn te downloaden van o.a.:

www.f4community.com

www.frugalsworld.com

Kijk anders ook in de links en forum secties van deze twee sites voor andere URLs en informatie.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• yonexfreak
BEDANKT >:)

nu weer ff flink mn vliegtalent oppoetsen B-)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 06 januari 2002 18:50 schreef yonexfreak het volgende:
BEDANKT >:)

nu weer ff flink mn vliegtalent oppoetsen B-)
Zeker als je online gaat vliegen met een goede Virtual Fighter Wing zoals het 87th VFW Stray Dogs! 8-)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• yonexfreak
hehe dat zal nog ff duren

mn kennis van al die avionica etc moet nog wel ff in koppie geplaatst worden :)
voorlopig wil ik mn naam nog niet te grabbel gooien online bij goede fighter squadrons maar hopelijk in de toekomst :Z :Z

zal eerst weer eens alle trainingsmissies gaan doen

hee schiet me ff te binnen nu: is er ook niet toevallig een newbie squadron ofzo? op zo'n manier kan ik me ook niet voor l*l zetten :Y) en toch online vliegen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gewoon eerst alle trainingsmissies vliegen.

Als je net begint met Falcon 4.0 dan raad ik SP1A wel *AF*. Ik zou gewoon met 1.08i2/RP5.0 beginnen met de standaard Microprose Cockpit. Anders is alles zo ontzettend anders dan in de handleiding beschreven staat - dan kom je d'r nooit uit.

En om Falcon 4.0 meester te worden is enige serieuze studie wel noodzakelijk. Maar is wel leuk :) Ik ben zelf enige weken bezig geweest met alle trainingsmissies en heb de handleiding van voor tot achter doorgelezen.

Als je dat alles snapt dan is de oversnap naar SP1A met NOG realistischer avionics een stuk makkelijker omdat je de basis princiepes kent en je begrijpt hoe alle radar modes werken.

• yonexfreak
Op zondag 06 januari 2002 19:20 schreef tazzman het volgende:
Gewoon eerst alle trainingsmissies vliegen.

Als je net begint met Falcon 4.0 dan raad ik SP1A wel *AF*. Ik zou gewoon met 1.08i2/RP5.0 beginnen met de standaard Microprose Cockpit. Anders is alles zo ontzettend anders dan in de handleiding beschreven staat - dan kom je d'r nooit uit.

En om Falcon 4.0 meester te worden is enige serieuze studie wel noodzakelijk. Maar is wel leuk :) Ik ben zelf enige weken bezig geweest met alle trainingsmissies en heb de handleiding van voor tot achter doorgelezen.

Als je dat alles snapt dan is de oversnap naar SP1A met NOG realistischer avionics een stuk makkelijker omdat je de basis princiepes kent en je begrijpt hoe alle radar modes werken.
je raad me dus aan om alleen de update te installen en zosnel als ik alles meer begrijp om dan over te stappen naar de SP1A...

nouja hopelijk ben ik snelle leerling :P

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

laat maar. ik ga nog ff oefenen. ik ben nog steeds niet goed in DED operation en Misile evasion

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1