Toon posts:

USB keyboard werkt niet in awdflash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je met een USB keyboard (me ps2 poorten zijn naar de klote :'( ) awdflash kan gebruiken. Je kan de naam opgeven van de flash file maar dan niet Y of N doen als hij vraagt of je het oude bios wil saven.

Iemand enig idee hoe dit wel gaat werken?

Verwijderd

met een autoexec.bat kun je Y erin zetten.
In feite schrijf je daarin precies op wat je handmatig zou doen met het toetsenbord. Of het bij alle flashprogramma's werkt weet ik niet. Kijk effe or command-line instructies bij zitten, die moet je hebben. Wel de juiste instrukties gebruiken: eigen risico zoals altijd bij het flashen.
Anders effe een ISA-poort lenen links of rechts, bestaan wel voor muis maar ook voor toestsenbord?

PS als er nog ISA inzit, anders PCI???

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 19:33 schreef andre_at_home het volgende:
met een autoexec.bat kun je Y erin zetten.
In feite schrijf je daarin precies op wat je handmatig zou doen met het toetsenbord. Of het bij alle flashprogramma's werkt weet ik niet. Kijk effe or command-line instructies bij zitten, die moet je hebben. Wel de juiste instrukties gebruiken: eigen risico zoals altijd bij het flashen.
Anders effe een ISA-poort lenen links of rechts, bestaan wel voor muis maar ook voor toestsenbord?

PS als er nog ISA inzit, anders PCI???
Heb je een voorbeeld hoe die autotexec.bat zou moeten uitzien? Ik gebruik awdflash trouwens (is een epox mobotje).
bedankt alvast!

Verwijderd

In je biois kan je ergens USB supp aan zetten, heb ik ook gedaan bij mn P-II

Was btw een Yakumo mobo..

Verwijderd

Topicstarter
In me bios staat USB keyboard support op enabled

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op zondag 06 januari 2002 20:13 schreef Dweep het volgende:
In me bios staat USB keyboard support op enabled
Maar er zijn 2 verschillende.
Je kan hem waarschijnlijk instellen op OS of BIOS, hij moet in dit geval dus op BIOS staan.

Verwijderd

Topicstarter
nope, alleen op Enable en Disable
Pagina: 1