Toon posts:

Nieuw mobo of CPU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iows,

aangezien ik m'n eindejaarspremie heb gehad enzo, dacht ik mezelf ff te trakteren op een nieuw stukje hardware.
Maar ik twijfel of ik een AMD XP of een KT266A bordje zou kopen.
Momenteel heb ik een Epox 8K7A (AMD 761) en ben hier zeer tevreden van, maar de KT266A heeft wel een aanzienlijk betere geheugenperformance (leuk voor 3DMark enzo :P).
Verder heb ik nu ook een 'gewone' Tbird 1gig die rustig op 1480 draait.
Kwou vragen wat volgens jullie het beste merkbaar zal zijn qua performance, een nieuw mobo (zat aan een 8KHA te denken) of een Palomino?

bvd

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43
mobo

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 17:38 schreef STIMPPYYY het volgende:
mobo
en reden is...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
moederbordje. Die haalt het beste uit je 1 Ghz naar boven, die benut de prestaties van je Proc waarschijnlijk een stuk beter dan je vorige moederbord... daarom :)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 17:35 schreef SM-DoubleD het volgende:
Iows,

aangezien ik m'n eindejaarspremie heb gehad enzo, dacht ik mezelf ff te trakteren op een nieuw stukje hardware.
Maar ik twijfel of ik een AMD XP of een KT266A bordje zou kopen.
Momenteel heb ik een Epox 8K7A (AMD 761) en ben hier zeer tevreden van, maar de KT266A heeft wel een aanzienlijk betere geheugenperformance (leuk voor 3DMark enzo :P).
Verder heb ik nu ook een 'gewone' Tbird 1gig die rustig op 1480 draait.
Kwou vragen wat volgens jullie het beste merkbaar zal zijn qua performance, een nieuw mobo (zat aan een 8KHA te denken) of een Palomino?

bvd
Beiden... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 17:46 schreef DJErwinski het volgende:

[..]

Beiden... :P
lol, zoveel eindejaarspremie heb ik nou ook weer niet gehad ;)
Pagina: 1