nv4_disp error NA counterstriken in winXP

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb dit topic al eerder gestart maar werd toen geclosed met een linkje naar [topic=320115/1/999] . Dit is volgens mij niet hetzelfde probleem als ik heb dus ik probeer het overnieuw.

Ik heb nooit last van die nv4_disp error, behalve als ik counterstrike afsluit. En dan niet elke keer maar 1 op de 3 keer ofzo. Ik krijg óf een BSOD met nv4_disp etc. of het beeld hangt en ik kan niks meer doen (moet resetten dus).

Nu heb ik gisteren de PC van mn broertje geinstalleerd, ook met winXP. En hij krijgt OOK soms na het afsluiten van CS een bsod. Precies hetzelfde als ik heb.

Ik heb een GF2gts en hij een GF2mx. Allebei de nieuwste detonator (23.11). In de search kan ik niemand vinden die hetzelfde probleem heeft, maar ik kan me dat niet voorstellen. Zou wel heel toevallig zijn als alleen de 2 PC's hier daar last van hebben....

Heeft iemand anders hier ook last van? En hoe zou ik het kunnen oplossen?

Verwijderd

Neem driver v22.80
Dan doet het het goed.

Verwijderd

dit probleem heb ik ook :-( , heb ook de 23.11 drivers

p.s. heb net de 22.20 gedownd, hoe installeer je hem ??

Verwijderd

Heb de 22.80 driver weten te installeren , bedankt !!
hopelijk werkt het nu wel goed !

Verwijderd

Klik op stuurprogramma bijwerken(van die kaart).Geef dan zelf de plaats op waar je die drivers heb neergezet.Waarschijnlijk krijg je de melding dat hij niet digitaal ondersteund word door xp maar dan toch doorgaan.Wees niet bang de oude installatie blijft ie ook houden want je kunt hem zo terug zetten als je dat wilt.Dat heb ik hiernamelijk al met 4 verschillende drivers, van 2183 tot 2311.
succes.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok, bedankt! ik probeer het.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
die link naar dat ene topic is goed, want het is exact hetzelfde.... critical stop error, due to infinite loop !!

Ik heb alles geprobeerd, tot nu toe werkt alleen de AGP op 1x zetten of de VIA Cpu to AGP controller in het apparaatbeheer vervangen door standaard PCI to PCI bridge.

Allebei zouden een performance verlies hebben, mininaal maar... (5%) ik ga van 180 Frames terug naar 50 frames...
das meer dan 5% ... !

ik word er ziek van. Nog steeds geen definitieve oplossing of patch, de WHQL 16.30 detonators moeten ook heeeeel erg goed zijn !! check deze url.

Freelance tweaker

Verwijderd

Dat komt door de laatste DETONATOR drivers die heb ik er na een nieuwe instal niet meer opgegegooid en het probleem blijft uit.

Verwijderd

Volgens mij is het wel hetzelfde probleem en als dat het niet is kan je je vraag beter in dat topic posten. Je krijgt ten slotte ook BSOD's met dezelfde error erop. In dat topic staan ook een hoop tips om het probleem op te lossen.

[topic=320115/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.