Toon posts:

Licht probleem???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb juist een invertor en een lamp gekocht en langs de eene zijde van de invertor kom ik binnen met mijn 12v en langs de andere zijde zet ik mijn lamp, maar er werkt niets ,nu heb ik de lamp weggelaten en ik heb gemeten met mijn meettoestel op de connector op de invertor en normaal moet je daar toch rond de 200v moeten meten , maar ik meet niets 0000V . Is die invertor dan stuk of wat?

Kan er iemand helpen

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
dacht dat die dingen ff veel meer volt gaven na de invertor.
iets van 10000 toch ofzo?

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

ze geven een heel hoog voltage af met een hoge frequentie.
De TL5 serie en de tl-hf serie tl buizen van philips doen precies hetzelfde.

>Systeemspecs<

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik zou kijken of je de plus en min van de 12v wel goed hebt aangesloten en ze ook aan de goede kant van de invertor hebt aangesloten (goede aansluiting)
En verder zou ik niet met een multimeter meten hoeveel volt eropstaat, want dan kan er door het hoge voltage een vonkboog ontstaan tussen de poten van de multimeter en brand je invertor door.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 19:22 schreef NaOH het volgende:
Ik zou kijken of je de plus en min van de 12v wel goed hebt aangesloten en ze ook aan de goede kant van de invertor hebt aangesloten (goede aansluiting)
En verder zou ik niet met een multimeter meten hoeveel volt eropstaat, want dan kan er door het hoge voltage een vonkboog ontstaan tussen de poten van de multimeter en brand je invertor door.
Zou kunnen inderdaad. Mijn multimeter wil maar 500V max. Ik weet niet of dat standaard is, maar anders kan het inderdaad best wel gevaarlijk worden. Dan zijn er in het ergste geval 3 dingen kapot, je multimeter, je invertor en jezelf. Oppassen dus !

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

invertor voor een CCFL geeft dus 800 volt... das beetje teveel voor je multimeter.. ;/ (voor zo ver ik weet correct me if iam wrong! iedereen maakt fouten :))

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1