met papier mache kun je alles maken!!
dan maar ff kort&krachtig
Wie heeft de Trangaming WineX rpm?
Want op de site moet je voor Support enzo 5$ dokken, en ik hoef geen support, maar dan kan ik hem niet downloaden
Want op de site moet je voor Support enzo 5$ dokken, en ik hoef geen support, maar dan kan ik hem niet downloaden
met papier mache kun je alles maken!!
Prepackaged rpm van WineX is alleen voor leden te downloaden, m.a.w. : Dit is volgens mij een warez-requestOp zondag 06 januari 2002 21:23 schreef Servowire het volgende:
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ze vragen enkel 5$ voor support, die support heeft hij niet nodig, en support kan je geen warez versie van vragenOp zondag 06 januari 2002 21:34 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Prepackaged rpm van WineX is alleen voor leden te downloaden, m.a.w. : Dit is volgens mij een warez-request
If it ain't broken it doesn't have enough features
$5 voor support, en voor een versie prepackaged is, + een aantal features bezit, die niet in de cvs zitten , zoals CD-copy protection.. Dus je stelling klopt niet indiaanOp zondag 06 januari 2002 22:03 schreef Apache het volgende:
ze vragen enkel 5$ voor support, die support heeft hij niet nodig, en support kan je geen warez versie van vragen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt