• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik wil dus een Mp3 speler gaan kopen en zag bij de dixons de samsung yepp new-E
die blauwe met 64 mb enz.

maar ik lees hier als ik de search gebruik dat er maar een extra smart mediacard in kan van 64 mb en toch word overal gezegd dat er in totaal 196 mb in kan (kan iemand dat uitleggen)?

ik gebruik thuis windows XP en zou ook graag willen weten of de software dan gaat werken. of iemand al een oplossing heeft gevonden omdat dat ook nog wel eens fout wil gaan.

Mocht iemand voor zo'n (fl. 300,-) € 136,-
een andere goed werkende mp3speler weten zou je dat dan willen vermelden ik heb nu een tentamenweek en die begint morgen dus ik wil voor tussen mn tentamens een beetje muziek en ik zou hem graag morgen gaan kopen

als iemand wil helpen graag en alvast bedankt :)

• juanp
kan deze trouwens mp3-pro aan?

Verwijderd

Ik heb ook een Yepp, maar dan de oude grijze. Deze vindt ik dus echt vet mooier. Ik zou iig niet zo'n fruitmand kopen.

Maargoed, kijke 'ns op de site van Samsung/Dixons zou;k zegge

• juanp
Op zondag 06 januari 2002 19:31 schreef A-wing het volgende:
Ik heb ook een Yepp, maar dan de oude grijze. Deze vindt ik dus echt vet mooier. Ik zou iig niet zo'n fruitmand kopen.

Maargoed, kijke 'ns op de site van Samsung/Dixons zou;k zegge
daar heb ik al heel vaak gekeken.
Misschien dat ik toch voor een 80 mm mp3cdspeler ga.

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
Heb ook een Yepp bevalt prima alleen de datakabel zuigt enorm :'( :'( Maar ik zou toch voor de MP3 gaan want die kun je ongeveer 128 x laten ketsen en dan doet ie het nog....en ja ik spreek uit ervaring...

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 23:58 schreef Roeldegekste het volgende:
Heb ook een Yepp bevalt prima alleen de datakabel zuigt enorm :'( :'( Maar ik zou toch voor de MP3 gaan want die kun je ongeveer 128 x laten ketsen en dan doet ie het nog....en ja ik spreek uit ervaring...
ehm kijk eens na de datum van de eerste post... precies ;)

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
wou ff mijn profieletje testen kan ik ook doen door een hoop klets neer te mikken maar daar heb je ook geen fluit aan toch...??? }:O }:O }:O

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb vandaag de Nike PSA 60 ontvangen die ik mijn vriendin heef voor haar examen...

Komt zeer goed geluid uit, is erg stevig (itt de meeste mp3-spelers), heeft ID3-tag, afstandsbediening, ziet er kewl uit en is niet duur (132 euro)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1