Defunctus Deo Juvente
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Merci maar lees toch niet elke thread van LAOp zondag 06 januari 2002 17:01 schreef BackSlash32 het volgende:
Misschien ditte?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11729419#11729419
Uhm zeker genoeg inkomsten dat niet overgezet wordt
Defunctus Deo Juvente
De banners van shop.tweakers.net komt wel erg vaak over mijn beeld, dit i.t.t. andere banners. Shop heeft imo duidelijk meer "uitzendtijd".
Tja, GoT heeft erg veel views over, er draait een bepaalde hoeveelheid pay-per-view banners, en voor de rest exchange waar men niets voor terug krijgt. Die hadden de laatste tijd de overhand.
Het is niet helemaal gek dat ze daarvoor in de plaats nu banners draaien waar ze zelf belang bij hebben.
Disclaimer: Een gokje, ik weet er dus niets van, maar dit leek mij logisch.
Het is niet helemaal gek dat ze daarvoor in de plaats nu banners draaien waar ze zelf belang bij hebben.
Disclaimer: Een gokje, ik weet er dus niets van, maar dit leek mij logisch.
Naast Pay-Per-View is er ook een redelijk aantal Pay-Per-Click. Volgens mij had het laatste zelfs de overhand. Overigens een begrijpelijke zaak dat een deel van de niet-verkochte bannerruimte nu naar de shop verwijzen.
ff niets
Dit luwt natuurlijk niet de discussie over de al dan niet onafhankelijkheid (al dan niet goed) van de Shop.
Omdat we erg veel bannerviews over hebben die anders gebruikt worden voor exchange banners van WebAds [waar wij helemaal niets mee opschieten], gaan we die vrije bannerspace gebruiken om de shop flink te promoten.
Pagina: 1