Banner van Shop/Tweakers doet het..

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
..maar de andere banners krijg ik 99,9% elke keer een 404 en ik gebruik geen bannerblocker of iets in die trend! Banner van http://shop.tweakers.net doet het wel altijd ..webads probs of :? ohja..de banner van Tweakers gaat in huidige IE scherm maar niet in andere scherm ..is niet irritant of :? Zegt u maar....

Defunctus Deo Juvente

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 17:01 schreef BackSlash32 het volgende:
Misschien ditte?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11729419#11729419
Merci maar lees toch niet elke thread van LA :)
Uhm zeker genoeg inkomsten dat niet overgezet wordt :? toch zonde.. ;(

Defunctus Deo Juvente

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

De banners van shop.tweakers.net komt wel erg vaak over mijn beeld, dit i.t.t. andere banners. Shop heeft imo duidelijk meer "uitzendtijd".

LinkedIn WoT Cash Converter

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, GoT heeft erg veel views over, er draait een bepaalde hoeveelheid pay-per-view banners, en voor de rest exchange waar men niets voor terug krijgt. Die hadden de laatste tijd de overhand.

Het is niet helemaal gek dat ze daarvoor in de plaats nu banners draaien waar ze zelf belang bij hebben.

Disclaimer: Een gokje, ik weet er dus niets van, maar dit leek mij logisch.

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Naast Pay-Per-View is er ook een redelijk aantal Pay-Per-Click. Volgens mij had het laatste zelfs de overhand. Overigens een begrijpelijke zaak dat een deel van de niet-verkochte bannerruimte nu naar de shop verwijzen.

ff niets

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dit luwt natuurlijk niet de discussie over de al dan niet onafhankelijkheid (al dan niet goed) van de Shop.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Omdat we erg veel bannerviews over hebben die anders gebruikt worden voor exchange banners van WebAds [waar wij helemaal niets mee opschieten], gaan we die vrije bannerspace gebruiken om de shop flink te promoten.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Fair enough.

Pagina: 1