Toon posts:

Logitech Mouseman Optical stoort in spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst zo'n logitech cordless desktop optical gekocht. Daar zit standaard zo'n cordless mouseman optical bij. In spellen gaat alles goed todat ik een van de 4 knoppen van de muis indruk. Als ik bv met CS,UT of SOF met mijn muis ronddraai (link naar rechts of andersom) en dan bv de schietknop of scrollwielknop indruk, dan stottert het spel op dat moment heel even. Het is dan net alsof hij het beeld een klein stukje overslaat. Een vriend van mij heeft b.t.w dezelfde muis en heeft ook dit probleem.

Geprobeerd: - Muis eerst ps2 later op usb.
- Nieuwste drivers gedownload.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-01 21:02

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

het enigste prob dat ik heb met mijn logitech is dat de scrol het nie GOED doet in quake 3 nu speel ik de rest ook nie mja
ook een patch gedownload maar da hielp nie ook nieuwste
drivers
iemand een TIP

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
je moet NIET de software instellen van je muis.

Heb hem gewoon ingeplugd en windows 98 heeft drivers gezocht.

en klaar, doet het helemaal perfect.

vind die software voor muizen onnuttig, muizen doen het toch wel helemaal goed en het kan alleen maar probelemen veroorzaken.

dus je muis gewoon inpluggen zonder de software te installen en klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
ja.. heb nu muis software geuninstalled maar maakt geen reet uit

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien dat er ff iets misloopt tssn je muis en de ontvanger (was toch cordless h&, of vergis ik me nu) of met je batterijen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 10:46
CROSS POST :z (dat mag niet)
[topic=371798/1]

Ga niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin namelijk. Je irriteert er andere mensen mee en het kan nooit zo zijn dat je probleem in 5 categorieën thuis hoort. Herhaaldelijk 'crossposten' kan tot een waarschuwing/ban leiden.
De dubbele topics worden, zodra een moderator ze ziet, in elk geval gesloten

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry daarvoor maar goed ik zit echt zwaar met dit probleem. status: nog steeds niet opgelost.. :(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je maar een usb poort gebruikt kun je proberen de andere uit te zetten in de bios..ik dat heeft bij mij wel eens een soortgelijk probleem verholpen.
Voor de rest heb ik de software gewoon wel geinstalleerd en heb ik weinig problemen
Pagina: 1