Naar aanleiding van dit topic post ik even deze thread.
Hetgeen waar ik me ontzettend aan stoor en wat door iedereen hier als "bijzonder irritant" wordt ervaren is dat zodra de cpu temp. boven 45 graden C. uitkomt, de fan een bepaalde sinus in sneheid gaat aannemen. Deze continue (!!!) wisselende snelheid is echt zwaar irritant
.
PC probe geeft het volgende aan

Wanneer ik de interval op 1 sec zet voor het refreshen, dan zie ik heel soms dit:

Weet iemand een manier om die irritante sinus van fanspeed er uit te halen? Ik heb al de bios ge-update naar 0204, maar aan het uiterlijk van de bios zie ik niets veranderen.
In PCprobe (V2.01) zie ik ook niets om de fan speed in te stellen...
Dus:
Hoe doorbreek ik de zwaar irritante sinus in fan snelheid?
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik hem heel graag!
Hetgeen waar ik me ontzettend aan stoor en wat door iedereen hier als "bijzonder irritant" wordt ervaren is dat zodra de cpu temp. boven 45 graden C. uitkomt, de fan een bepaalde sinus in sneheid gaat aannemen. Deze continue (!!!) wisselende snelheid is echt zwaar irritant
PC probe geeft het volgende aan

Wanneer ik de interval op 1 sec zet voor het refreshen, dan zie ik heel soms dit:

Weet iemand een manier om die irritante sinus van fanspeed er uit te halen? Ik heb al de bios ge-update naar 0204, maar aan het uiterlijk van de bios zie ik niets veranderen.
In PCprobe (V2.01) zie ik ook niets om de fan speed in te stellen...
Dus:
Hoe doorbreek ik de zwaar irritante sinus in fan snelheid?
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik hem heel graag!
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.