Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Door een PCI SCSI erin te zetten.
Pci scsi kaart kopen en met een converter of andere kable werken.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Op zondag 06 januari 2002 16:35 schreef tomsworld het volgende:
Pci scsi kaart kopen en met een converter of andere kable werken.
Ik heb ook zoiets
ik heb een adaptec 2940 kaart en daar mijn Mustek 12000sp
op aangesloten met een nieuw scsi kabeltje (€15)
werkt gewoon.
C
ik heb een adaptec 2940 kaart en daar mijn Mustek 12000sp
op aangesloten met een nieuw scsi kabeltje (€15)
werkt gewoon.
C
Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet
De scanner werd bij mij geleverd met PCI SCSI kaart. Het aansluiten op een andere SCSI kaart (waar dus nog meer apparaten op hangen) kan ik overigens niet aanbevelen. Scanners zijn niet zulke 'nette' devices en kunnen voor veel problemen zorgen als er bijvoorbeeld ook een SCSI harddisk aan hangt.
Verwijderd
Het is inderdaad niet aan te bevelen.Op donderdag 07 februari 2002 13:07 schreef JSK het volgende:
De scanner werd bij mij geleverd met PCI SCSI kaart. Het aansluiten op een andere SCSI kaart (waar dus nog meer apparaten op hangen) kan ik overigens niet aanbevelen. Scanners zijn niet zulke 'nette' devices en kunnen voor veel problemen zorgen als er bijvoorbeeld ook een SCSI harddisk aan hangt.
Maar je kan de scanner wel gewoon op een goedkope non-bootable SCSI-kaart aansluiten.
Verwijderd
[knip] lezen is een vak... moet nog wakker worden volgens mijOp donderdag 07 februari 2002 17:19 schreef Xfile het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet aan te bevelen.
Maar je kan de scanner wel gewoon op een goedkope non-bootable SCSI-kaart aansluiten.
Mijn scanner deelt probleemloos de bus van de AHA-2940AU met :Op donderdag 07 februari 2002 13:07 schreef JSK het volgende:
CD-ROM
CD-writer
CD-rewriter
DAT-drive
maar toegegeven, de 3 harddisks en de QIC-tapestreamer hangen aan de AHA-2940UW.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
DRG moet inderdaad nog wakker worden.Op donderdag 07 februari 2002 17:34 schreef DRG het volgende:
[..]
[knip] lezen is een vak... moet nog wakker worden volgens mij
Er staat dat het niet aanbevolen is om een scanner aan een SCSI-kaart te hangen met andere apparaten, zoals harddisks.
Er staat ook dat de scanner te gebruiken valt met een non bootable SCSI kaart.
Die problemen gelden uiteraard niet voor alle scanners. Ik heb hier een tekram U3W controller met
IBM 36 GB / 10.000 rpm
Pioneer DVD
HP 5p op een verloopstekker van 50p intern naar extern.
Gewoon goed opletten dat de terminator op de scanner aan staat en op eventuele andere devices op dezelfde bus uit. ..
IBM 36 GB / 10.000 rpm
Pioneer DVD
HP 5p op een verloopstekker van 50p intern naar extern.
Gewoon goed opletten dat de terminator op de scanner aan staat en op eventuele andere devices op dezelfde bus uit. ..
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Pagina: 1