Toon posts:

Cordless Mouseman Optical stoort in spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst zo'n logitech cordless desktop optical gekocht. Daar zit standaard zo'n cordless mouseman optical bij. In spellen gaat alles goed todat ik een van de 4 knoppen van de muis indruk. Als ik bv met CS,UT of SOF met mijn muis ronddraai (link naar rechts of andersom) en dan bv de schietknop of scrollwielknop indruk, dan stottert het spel op dat moment heel even. Het is dan net alsof hij het beeld een klein stukje overslaat. Een vriend van mij heeft b.t.w dezelfde muis en heeft ook dit probleem.

Geprobeerd: - Muis eerst ps2 later op usb.
- Nieuwste drivers gedownload.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit was geloof ik een conflict met de meegeleverde mouseware

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm en wat doe ik daar aan?
heb trouwens die mouseware geuninstald maar maakt geen ene moer uit..

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

nieuwe mouseware heeft dit probleem niet. ff downen :
Hier te downen :P je moet dus de nieuwe I-Touch hebben, en dan de nieuwe mouseware installeren na een reboot. Werkt perfect bij mij ... :7

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

Topicstarter
had ik al geprobeerd. b.t.w je zegt heeft dit probleem NIET meer?? hoezo.. had die ouwe mouseware dat prob dan wel. En had jij dit probleem eerst ook dan??

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
het ligt aan de muis

optische muis is met snelle bewegingen klote
ze hebben daarom een dual optische muis uitgebracht :)

waarschijnlijk is dit het probleem

Verwijderd

Windows Uninstalllen , opnieuw erop en dan mouseware niet installen...

Verwijderd

Topicstarter
hoezo is dit ding niet dual optical??? maar sowieso.. het gewoon snel bewegen met de muis is geen enkel probleem. het beeld gaat pas stotteren als ik bewegen combineer met een muisknop klik.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 22:24
De nieuwste muizen van logitech zijn sterk verbeterd qua optical techniek.

Dual-optical (1 type) en 2xoptical (mouseman wheel en wheel mouse) (staat op de doos) muizen zijn merkbaar beter dan de voorgangers ervan.

Cordless is zoweiso niet echt lekker voor games, maar dat even terzijde.

Staat er nix op de logitech site bij troubleshooting oid.
Mail ze anders ff :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 22:24
[topic=371826/1]

Cross post :z

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry daarvoor. maar ik zit nog steeds met die klote probleem :(

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:30

BramT

Rule #1

Ik haal 'm ff naar boven, want heb hetzelfde probleem.

Logitech cordless opticall mouse + keyboard. Zodra ik b.v. W en A tegelijk indruk gaat de muis "stotteren" (niet alleen in spellen, ook in windows!!! alleen merk je het daar niet omdat je dat dus nooit doet).

Ik heb dit probleem nooit gehad, maar nu "ineens" is het er wel. Heb batterijtjes vervangen, nieuwe mouseware er op gepleurd, etc... Het was even weg, maar nu is het er ineens weer. Dit is uitermate irritant aangezien het spelen van FPS spellen gewoon onmogelijk wordt. (Ik herhaal: deze bug doet zich OVERAL voor, niet alleen in spellen en heeft geen fuck met DirectX, OpenGL, etc.. te maken).

Google geeft me niks en op GoT is dit het enige topic wat ik er over gevonden heb.... zonder een echte oplossing. Dus vandaar deze "re-open".

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Pagina: 1