Zo, heb laatst toch maar weer eens wat oude dos games gedownload, waaronder Streetrod. Echt super, geweldig gewoon die oude dosgames!! Maar wat ik graag wil weten, is of er nog een 'opvolger' is van dit oude spelletje. En dan bedoel ik spellen uit hetzelfde tijdperk, maar ook de spellen van nu. Dus eigenlijk soortgelijke spellen. Ik geloof wel dat Motorcity een beetje het idee van het oude Streetrod heeft, maar ik dacht niet dat dit er al was, of toch wel? En, kun je Motorcity ook gewoon single player spelen? Ik speel liever tegen de computer, want ik vind die spellen via internet toch altijd een beetje kut, ondanks mijn kabelinternet. Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
lezen, hij vraagt gewoon of er een opvolger isOp zondag 06 januari 2002 16:38 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Dit mag dus AFAIK niet. Is abandonware. Lees FAQ
Ja, hij heeft eigenlijk wel gelijk, ik had er een link naar het spel bijstaan...Op zondag 06 januari 2002 16:43 schreef dredge het volgende:
[..]
lezen, hij vraagt gewoon of er een opvolger is
O, ik heb hier iets gevonden wat erop duidt dat er wel al een streetrod 2 is. Weet iemand hier iets van?
Link (geen download
) http://www.gamediscovery.com/index.html
Oja, ook wel handig, ga in de rechterkolom met 'ideas' naar racing en dan moet je even streetrod 3 aanklikken. Dit is trouwens een site waarop je ideeen voor nieuwe spellen kan posten.
Link (geen download
Oja, ook wel handig, ga in de rechterkolom met 'ideas' naar racing en dan moet je even streetrod 3 aanklikken. Dit is trouwens een site waarop je ideeen voor nieuwe spellen kan posten.
Er wordt inderdaad gewerkt aan een opvolger, weet alleen geen naam en hoe ver ze zijn 
Zal eens op zoek gaan zo
Edit: Begi, dat zou dan 3 moeten zijn want 2 is al bijna net zo oud als 1
Zal eens op zoek gaan zo
Hmm, er is dus wel een streetrod 2? Gaaf, dat lijkt me wel wat!!Op zondag 06 januari 2002 16:52 schreef oVRoM het volgende:
Er wordt inderdaad gewerkt aan een opvolger, weet alleen geen naam en hoe ver ze zijn
Zal eens op zoek gaan zo
Yep, uitgekomen in 1991... Gewoon ff met google zoeken op "StreetRod 2" en dan moet je 'm kunnen vinden denk ik toch?Op zondag 06 januari 2002 16:54 schreef Begi het volgende:
[..]
Hmm, er is dus wel een streetrod 2? Gaaf, dat lijkt me wel wat!!
streetrod heb ik vaak gespeeld ik 'koop' de opvolger dan ook zeker wel!
deel 3 komt uit..half jaar geleden kon ik al demo downloaden[ZOEK FF in GoT db en je vindt de url en screenshots] maar de demo bevatte nog veel te veel errors..
Defunctus Deo Juvente
Pagina: 1