Draytek vigor router en Counterstrike troubles

Pagina: 1
Acties:

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:52
ik heb een ADSL abbonement van planet,
Nu ben ik een beetje aan het stoeien met counter-strike om een eigen server op te zetten. Nu ben ik daarin nog een beetje een n00b... :) En ik heb op forum al gezocht en internet en heb mijn router ingesteld zoals het op deze site staat....

http://www.xs4all.nl/~gerry/index.htm

en heb dat gedaan door middel van Open Port Setup.
heb toen CT gestart en een deticated server aangemaakt en nu komt het waar ik nie uitkom.

Je krijgt dan aan het begin een server IP maar daar komt dus het ip te staat wat een de router uitgedeelt heeft aan me pc?.... Nu kan ik met andere pc daar dus op in loggen zonder problemen... Maar hoe kom ik nou vanaf internet derop?? je krijgt dan adding master server aan het eind met 3 ip's en poort nummer maar daarop in loggen werkt dus niet |:(
Wie kan mij verder helpen?....

• T-Blizzard
nobody?...

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

ik zou het ook nie weten Blizzie.... geen info te vinden bij drayteck.com??

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• T-Blizzard
das jammer :)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:06
Je moet weten wat je 'echte' internet IP-adres is.

Dit kun je in de Draytek router vinden door via je browser erop in te loggen en dan onder System Management de Online status te bekijken.

Als je dit IP-adres vanaf internet benadert en je Open Ports setup is OK, zal het vanzelf werken.

• T-Blizzard
Heej bedankt oor de tip nu is het gelukt!
Ik heb ook wel geprobeerd met me eigen ip die op de brief van planet stond maar die deed het dus niet... :(

maar nu is het opgelost :)
Pagina: 1