Probleem met aangepaste striplog

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Aangezien bij ons team veel gebruik wordt gemaakt van dial-in heb ik striplog een tijd geleden zo aangepast dat hij de logs van 2 proxy's samenvoegd tot 1 bestand waar vervolgens de stats van gemaakt worden.

Het enige wat raar is, is dat het bij RC5 allemaal goed gaat maar bij OGR niet. Hier worden steeds de totaal aantal geflushte stubs opgeteld bij wat er al stond. Wat doe ik fout?

Mijn versie is hier te downloaden: http://proxy.dpc-de.com/temp/striplog.zip

edit:

Het probleem doet zich alleen voor bij de stubs geflushed op de 2e proxy

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 15:17
Ik ben niet zo'n perl wizzard, maar klopt dit wel ?

open (SCHR, '>>'."$na") or print "Kan de gecomprimeerde logs niet schrijven: $na\n";

dus die 2 ">" ipv 1

• Witlof
Dat moet erin anders opent die niet de file waar de gegevens van de eerste proxy staan en voegt de gegevens van de 2e proxy niet toe maar overschrijft ze.

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 15:17
Op zondag 06 januari 2002 16:32 schreef Witlof het volgende:
Dat moet erin anders opent die niet de file waar de gegevens van de eerste proxy staan en voegt de gegevens van de 2e proxy niet toe maar overschrijft ze.
Was ook maar een ideetje ;)

• Witlof
Op zondag 06 januari 2002 16:33 schreef Narf het volgende:

[..]

Was ook maar een ideetje ;)
Toch bedankt voor het ideetje :)

• Witlof
Ik kom er echt niet uit, heb van alles al geprobeerd maar het zal wel iets kleins zijn. Ergens een lettertje vergeten of zo :+
RC5 werkt namelijk wel maar OGR niet (goed).

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Witlof: ygm :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Witlof
Op maandag 07 januari 2002 18:29 schreef Pinball het volgende:
Witlof: ygm :)
huh :? You Got Mail? Niets gezien helaas dus er zal wel iets mis gegaan zijn, of staat de afkorting ergens anders voor? :+

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Mijn mailserver heeft em gewoon afgeleverd bij hotmail :?
yghp: yuo got hotmail probs :)

In dat mailtje stond het verzoek om ook de ini's van de 2 proxy's ff te mailen of ergens neer te zetten, zodat ik daar ff naar kan kijken. Zag op het eerste gezicht nl geen fouten in jouw getweakte striplog.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Witlof
Op dinsdag 08 januari 2002 07:51 schreef Pinball het volgende:
Mijn mailserver heeft em gewoon afgeleverd bij hotmail :?
yghp: yuo got hotmail probs :)

In dat mailtje stond het verzoek om ook de ini's van de 2 proxy's ff te mailen of ergens neer te zetten, zodat ik daar ff naar kan kijken. Zag op het eerste gezicht nl geen fouten in jouw getweakte striplog.
Ik had de mail naar je toe gestuurd vanuit een ander adres dus had verwacht daar ook de reply op te krijgen. Heb vanmorgen de mail van je nog gezien en heb je de ini-files gestuurd :)

• Witlof
Nog iets gevonden :?

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

nope..

heeft het ooit gewerkt? ik snap nl niet waarom alleen ogr fout gaat.

Kan het niets zijn met dubbele regels in je xxx-cache bestanden of zo?

• Witlof
Het werkt gewoon altijd goed behalve als er OGR op de 2e proxy geflushed wordt. Het RC5 en OGR gedeelte voor het toevoegen van de 2e proxy-logfiles is hetzelfde maar bij OGR werkt het niet. Dacht zelf aan een typefout of zo maar die kan ik niet vinden.

Toch bedankt voor het mee zoeken naar de bug :)
Pagina: 1