Komt er ook een 3dmark 2002?
En zo ja, wanneer?
Ik heb wel gekeken op madonion.com maar daar staat er nog niks over.
En zo ja, wanneer?
Ik heb wel gekeken op madonion.com maar daar staat er nog niks over.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Je hebt gelijk, maar ik d8 er effe niet bij na in welk topic ik zatOp zondag 06 januari 2002 15:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
dit hoort niet echt in Spielerij
3dmark is een benchmark voor 3d graphics accelerators. Dewelke vooral worden gebruikt in games. Spielerij kan dus weldegelijk.Op zondag 06 januari 2002 15:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Tuurlijk wel, zodra er genoeg gekken over de 10000 punten grens kunnen moet er gewoon een nieuwe 3dm komenOp zondag 06 januari 2002 16:21 schreef Beathoven het volgende:
2001 is volgens mij nog niet echt aan vervanging toe
Ik heb zeker weten een keer iets gelezen over directX 9.Op zondag 06 januari 2002 18:34 schreef terw_dan het volgende:
En op de MS site is nog niets te vinden over DX9, dus je zult even moeten wachten.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[compleet offtopic]Op zondag 06 januari 2002 15:50 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik d8 er effe niet bij na in welk topic ik zat
Sorry.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap niet wat je bedoelt.Op zondag 06 januari 2002 20:25 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
[compleet offtopic]
Wat een ongeloofelijk foute ondertitel en icoon heb jij dan
[/compleet offtopic]
Verwijderd
dan zou die MESSIAH chip er toch ook niet in horen?Op zondag 06 januari 2002 15:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[nog completer offtopic] Jouw ondertitel is ook niet bestOp zondag 06 januari 2002 20:25 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
[compleet offtopic]
Wat een ongeloofelijk foute ondertitel en icoon heb jij dan
[/compleet offtopic]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq