๐๐
Little Big Adventure Ruleeert!
Anyway zover ik weet is het origineel van LBA2 niet meer verkrijgbaar alleen de budget-versie is nog wel verkrijgbaar hiervoor moet je echter nog wel ff opzoek en dan adviseer ik de betere gameszaakjes
Heb je hier geen zin in dan kan je proberen om hem te downloaden
met kazaa ofzow, jaja ik weet dat dat eigenlijks niet mag maar ok als je het origineel had dan mag het van mij
Anyway zover ik weet is het origineel van LBA2 niet meer verkrijgbaar alleen de budget-versie is nog wel verkrijgbaar hiervoor moet je echter nog wel ff opzoek en dan adviseer ik de betere gameszaakjes
Heb je hier geen zin in dan kan je proberen om hem te downloaden
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
ja, downen vind ik ook best... maar niks gevonden.Op zondag 06 januari 2002 16:24 schreef DarK_M het volgende:
Heb je hier geen zin in dan kan je proberen om hem te downloadenmet kazaa ofzow, jaja ik weet dat dat eigenlijks niet mag maar ok als je het origineel had dan mag het van mij
of zou ik van de mods hier voor een keertje een warez request plaatsen omdat ik goed gezocht heb naar winkels enzo.
๐๐
Denk niet nietOp zondag 06 januari 2002 16:48 schreef DataBeest het volgende:
[..]
of zou ik van de mods hier voor een keertje een warez request plaatsen omdat ik goed gezocht heb naar winkels enzo.
Half twaalf in een oud cafรฉ. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
d8 ik al. 
daarom vroeg ik het niet..
maar niemand weet dus nog een winkel. of heeft iemand nog een legale ervan, die mag je natuurlijk wel doorverkopen hรจ!
maar niemand weet dus nog een winkel. of heeft iemand nog een legale ervan, die mag je natuurlijk wel doorverkopen hรจ!
๐๐
Verwijderd
Alleen voor jou, vandaag, 50 euroOp zondag 06 januari 2002 17:52 schreef DataBeest het volgende:
d8 ik al.
Deel 1 is 10x vetter dan 2
Ik weet een abandonware site waar ie opstaat, mag dat wel?
Ik heb uiteraard geen zin in een waarschuwing...
Ik heb uiteraard geen zin in een waarschuwing...
'k Heb hem hier nog wel ergens liggen. Hij ligt hier achter in de kast. Als je me een mailtje stuurt stuur ik 'm wel ff op (hoef geen vergoeding) (e-mailadres staat in m'n profiel). Tenzij je natuurlijk ergens in de buurt van Alkmaar, Hoorn of Purmerend woont (ik woon in Bergen, werk in Purmerend en moet overstappen in Hoorn).
edit:
Elburg is niet echt in de buurt
Verwijderd
ik heb em ook nog origineel, beetje brak maar me broer is em weer aan t spelen ! roeleert egt dat spel 
ik wil 1 welles spelen, nog nooit gezien, issie egt koeler ?!
Ik heb 'm juist laatst nog een paar keer gezien (de budgetversie)...als ik weer bedenk waar dat was geef ik wel een gil
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Veel, veel coolerOp maandag 07 januari 2002 14:40 schreef effex het volgende:
ik heb em ook nog origineel, beetje brak maar me broer is em weer aan t spelen ! roeleert egt dat spel
cool.Op zondag 06 januari 2002 22:50 schreef Compubiter het volgende:
'k Heb hem hier nog wel ergens liggen. Hij ligt hier achter in de kast. Als je me een mailtje stuurt stuur ik 'm wel ff op (hoef geen vergoeding) (e-mailadres staat in m'n profiel). Tenzij je natuurlijk ergens in de buurt van Alkmaar, Hoorn of Purmerend woont (ik woon in Bergen, werk in Purmerend en moet overstappen in Hoorn).
edit:
check je mail!
๐๐
hehehehe nostalgie =) mijn eerste verslaving.
btw LBA2 heb ik een half jaar gelehe gekocht bij free record shop Amsterdamse Poort. Heel veel budget games daarzo. mocht je er niet uitkomen stuur me maar `ie meel`.
btw LBA2 heb ik een half jaar gelehe gekocht bij free record shop Amsterdamse Poort. Heel veel budget games daarzo. mocht je er niet uitkomen stuur me maar `ie meel`.
hoi
Ligt ie niet als budget versie in de bakken van de Free Record Shop voor een eurotje of 7 ofzo? Volgens mij ben ik m laatst wel tegengekomen. Probeer anders de Intertoys of Bart Smit die hebben ook van die budgetbakken.
Ja precies daar zag ik m volgens mij ook liggen.Op maandag 07 januari 2002 23:02 schreef Kr44nVogel het volgende:
hehehehe nostalgie =) mijn eerste verslaving.
Hij krijgt 'm al van me via de post, want ik deed er toch niets meer mee. Helaas, ik heb er maar een.
Heb 'm laatst nog gezien.. volgens mij bij Intertoys ofzo als budgettitel.. kan ook Bart Smit geweest zijn, maar ik d8 intertoys..
Verwijderd
iemand die 1 wilt ruilen met mij (kheb groot aanbod
)
of gratis geven mag ook ofcourse
of weet iemand waar ik em kan kopen ?
of gratis geven mag ook ofcourse
of weet iemand waar ik em kan kopen ?
Pagina: 1