Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnekort een mp cd speler kopen voor een redelijke prijs. ben aan eht twijfelen tussen de Rio Volt SP90 voor 140,- en de uitgebreidere Soul DMP01 voor 181,- (prijzen uiteraard in euro). Veel duurder als dat wil ik niet gaan, dus die iRivers niet.

De Soul heeft wel een aantal voordelen zoals upgradable firmware en afstandsbediening in snoer. Is dat het verschil van 40 euro waard?? wat is uberhaupt het voordeel van upgradable firmware???

Verwijderd

Het voordeel van upgreadable fw (of hoe je het ook mag schrijven) is dat als er fouten in de oude blijken te zitten, je er een nieuwe op kan zetten. Ook is het handig als er nieuwe codecs komen.

De Soul is echter al een oud spelertje (1,5 jaar) >:) dus ik denk dat daar geen nieuwe fw meer voor uitkomt. De sp90 is naar mijn weten de opvolger hiervan. dus ik denk dat je beter voor de sp90 kunt gaan als je echt voor het geld gaat.
Als je toch een ab in het snoer wilt (wat echt heel handig is) zul je voor de Soul moeten gaan...

edit:
Typo's

Verwijderd

Topicstarter
Hoe groot is de kans dan dat er nieuwe codecs komen, zodat ik strax niet met een Rio zit waar ik nix mee kan?

Verwijderd

Ik heb absolut geen id of er nieuwe codecs komen, maar ik denk het niet.

BTW heb je mijn bericht al gezien dat het mogelijk blijkt te zijn om de sp90 wel te upgraden? Zoek maar ff met de search...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gelezen idd! ziet er goed uit, denk dat ik maar zo'n rio ga aanschaffen :P