Ik wil upgraden!!

Pagina: 1
Acties:

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Ik heb op dit moment een PC met een live kaart, de nodige software. Mijn voorkeur gaat uit om voorlopig nog gewoon bij tracken te blijven.

Maar ik wil dus upgraden. Ik heb 500 ballos beschikbaar. Ik zat zelf te denken aan een simpel master keyboardje om wat makelijker melodietjes in te kunne spelen in Modplug. Je weet wel zo'n net niet full size ding met een of twee pitch wielen.

Iemand suggesties?? Want ik wil namelijk een beetje een idee hebben voordat ik zo'n audio zaak inga en me om laat lullen door een gladde verkoper (bij wijze van spreken).

Verwijderd

Ik heb een keer zo'n super simpel Target (MK149) keyboardje gekocht, om met m'n Live wat leuks te maken...werkt perfect hoor, je hebt echt niets duurs nodig als je goede soundfonts hebt...

Wat dingen waar je op moet letten: keyboard moet aanslaggevoelig zijn (of hoe je dat ook noemt). Houdt dus in dat de toetsen niet alleen wel of niet zijn ingedrukt, maar dat ie ook aanvoelt of je 'm hard of zacht indrukt.
Overigens, op mijn keyboard is 4 octaven breed...

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Ik heb er een. 4 octaven breed. Aanslag gevoelig. Pitch wiel Modulation wiel. Data entry slider. (<= kun je volume, velocity, after touch, chorus, pan pot (?) en reverb mee instellen vanaf het midikeyboard)

Het merk of type (weet niet precies) is MiDiPlus, een of andere Harry van Big One zij dat ie ehm veel verkocht en nog nooit gezeik er mee gehad had (hij gebruikte letterlijk gezeik!!). Ik vraag garantie? Yup zit er op. Oh dan zal ik me er vast geen buil aan kunnen vallen. Beetje afgepingeld. Mocht ik hem voor 300 meenemen. (stond 360 op de doos)

Verwijderd

veel plezier met muziek maken Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif