Hallo, ik zoek een gratis host waar ik een PHP-bestandje kan uploaden (en die dat dus ook ondersteund
)
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Daar heb ik echt wat aan hoor, heb je posts nodig ofzo?Op zondag 06 januari 2002 15:00 schreef Prammenhanger het volgende:
zozo, das fijn voor jou. vooral blijven zoeken, want wie zoekt zal vinden.
Hij bedoelt: je kunt ook zoeken voor je iets vraagt.Op zondag 06 januari 2002 15:01 schreef gratiscentjes het volgende:
[..]
Daar heb ik echt wat aan hoor, heb je posts nodig ofzo?
ok, sorryOp zondag 06 januari 2002 15:02 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Hij bedoelt: je kunt ook zoeken voor je iets vraagt.
alsof hier een postteller bij zit.....heb je posts nodig ofzo
Bij je profiel toch??Op zondag 06 januari 2002 15:04 schreef Shagura het volgende:
als je de search gebruikt zie je dat dit al zo focking vaak gevraagd is.....
spaceports is wel goed, je moet wel eerst een cgi-account aanvragen en als je mySQL wilt moet je ook nog iets doen geloof ik.
[..]
alsof hier een postteller bij zit.....
Geen posts, geld. Posts heb ik niks aan, geld wel. Misschien dat als je eerst eens naar www.google.com was gegaan, en had gezocht op "gratis host met php" en dan de tweede van boven had aangeklikt (T.net nieuws) en de reacties had doorgelezen, dat je dan bij Spaceports was uitgekomen.Op zondag 06 januari 2002 15:01 schreef gratiscentjes het volgende:
Daar heb ik echt wat aan hoor, heb je posts nodig ofzo?
ok, sorry
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
|{ brrr }] |
Dit topic is gesloten.
![]()